Quad draait heel slecht..
Quad draait heel slecht..
Ik heb me overlaatst een dynojet kit laten steken door airwolf, hij reed toen goed.
Grootste sproeier gepakt voor andere uitlaat, luchtfilter en zonder deksel rond te rijden..
De laatste tijd begint hij echter slechter en slechter te rijden, als ik in 1ste vertrek dan schokt hij nogal, in de andere versnellingen geen probleem..
Ook word mijn voorbocht redelijk rood over een lengte van 15cm..
Ook als ik gewoon in neutraal sta, en wat gas geef, dan valt hij af en toe wat terug naar lagere toeren en is precies mijn carbu naar lucht aan het happen?
Ik heb even aan de linkerkant aan die grote regelvijs liggen draaien en nu draait hij nog erger..
Iemand die een probleem herkent?
Grootste sproeier gepakt voor andere uitlaat, luchtfilter en zonder deksel rond te rijden..
De laatste tijd begint hij echter slechter en slechter te rijden, als ik in 1ste vertrek dan schokt hij nogal, in de andere versnellingen geen probleem..
Ook word mijn voorbocht redelijk rood over een lengte van 15cm..
Ook als ik gewoon in neutraal sta, en wat gas geef, dan valt hij af en toe wat terug naar lagere toeren en is precies mijn carbu naar lucht aan het happen?
Ik heb even aan de linkerkant aan die grote regelvijs liggen draaien en nu draait hij nog erger..
Iemand die een probleem herkent?
-
- Quadfanaat
heb een grotere sproeier gestoken en de quad draait nu een heel stuk beter terug..
NU heb ik nog iets voor, als ik een gewoon constant toerental behoud in neutraal is het precies alsof de carbu naar lucht hapt, en hoor ik lichte plofjes vanuit de richting van de carbu komen.. Iemand die weet wat dit is? Soms valt hij er ook door stil als hij terug valt in e lage toeren..
NU heb ik nog iets voor, als ik een gewoon constant toerental behoud in neutraal is het precies alsof de carbu naar lucht hapt, en hoor ik lichte plofjes vanuit de richting van de carbu komen.. Iemand die weet wat dit is? Soms valt hij er ook door stil als hij terug valt in e lage toeren..
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
kan niet zijn dat die aan het spruitstuk valse lucht aan trekt ? dat er een klein scheurtje (spleetje ) in zit of dat die los is getrilt ? had ik ook .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrunner