Show your car!
-
- Quadverslaafde
- raptor350
- Quadracer
Ja het is idd een zeer zware bak! Met zijn 2500kgL crosser schreef:idd maar k ben het helemaal eens met ~JoAcHiM~ zo'n golfje met 140/170pk 2.o tdi daar kun je je echt op verkijken dat koppel van die auto's en dat gewicht zul je met je 285 pk niet op kunnen
Eens over die 9.02sec tot 100km/u, allemaal zeer mooi opgezocht maar internet heeft niet alijd gelijk.
Zo kan je hem ook nog eens op sport zetten waardoor hij meer vermogen krijgt en pas in hogere vitesse schakelt.
En niet enkel vermogen/gewicht speelt een rol! Zo'n range rover heeft ook nog eens 4*4 en 295 breedte van band. Waardoor hij nog sneller optrekt.
Het zijn zeer mooie auto's die golf'kes met zware motor soms ( zoals die 2.0 tdi )
maar zo'n range rover zie ik hem echt nog niet voorbij trekken
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Dit lijkt een oneindige discussie te worden, maar het resultaat blijft de verhouding PK/gewicht. En met 2500 kg moet je al veel PK hebben om (heel) snel te zijn. Als 9 seconden opgegeven wordt voor 0-100 km/u is dat zeker in sport stand. In sport zetten betekent helemaal niet dat hij meer vermogen krijgt, het betekent gewoon dat hij hoger in toeren gaat schakelen. Deze Range Sport zal zeker snel zijn maar met eender welke GTI (achtige) auto is hij gemakkelijk te verslagen.raptor350 schreef:Ja het is idd een zeer zware bak! Met zijn 2500kgL crosser schreef:idd maar k ben het helemaal eens met ~JoAcHiM~ zo'n golfje met 140/170pk 2.o tdi daar kun je je echt op verkijken dat koppel van die auto's en dat gewicht zul je met je 285 pk niet op kunnen
Eens over die 9.02sec tot 100km/u, allemaal zeer mooi opgezocht maar internet heeft niet alijd gelijk.
Zo kan je hem ook nog eens op sport zetten waardoor hij meer vermogen krijgt en pas in hogere vitesse schakelt.
En niet enkel vermogen/gewicht speelt een rol! Zo'n range rover heeft ook nog eens 4*4 en 295 breedte van band. Waardoor hij nog sneller optrekt.
Het zijn zeer mooie auto's die golf'kes met zware motor soms ( zoals die 2.0 tdi )
maar zo'n range rover zie ik hem echt nog niet voorbij trekken
4*4 is een voordeel bij het vertrek, maar na enige meters komt een lichtere auto met slecht 2-wielaandrijving er gewoon langs. Je mag niet vergeten dat die 4*4 er ook voor zorgt dat een heleboel PK's verloren gaan in de overbrenging. 285 PK is op de motor en niet op de wielen.
Anders wil ik wel eens proberen met mijn R5 GT turbo (slechts een 1,4)
Geen tijd meer ... dus geen quad meer.
ik ken er toch anders een die over de 240 pk heeft met een golfje 1 en die rijdt welraptor350 schreef:neem gerust aan dat er niet veel golfkes rond rijden met 140pk~JoAcHiM~ schreef:Waarom zou je daartegen niks beginnen. Dat zijn veel pk's maar spijtig dat het gewicht veel teniet doet.ProBlaster schreef: ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 op maar ik zouw hem wil willen 285 pk daar moet ik niks tegen beginnen
Om vaart te zetten achter 2,6ton heb je veel paard'tjes nodig.
Gewicht/pk verhouding komt bv. ongeveer overeen met bv een golf 4 tdi 140pk.
En dan nog .. Deze is ook automatic. We trekken gewoon elke auto voorbij met die jeep aan de rode lichten
zat vorige weie ek nog ene stoer te doen met zijn johny bak, dhad meer watt in zijn boxen dat pk in de motor maarja als ze zo denken dat ze stoer zijn lol.
Diene johny vertrekt met piepende banden, wij ff 1/3 gas max en hij zat al meters acher ons
Geloof me, tegen een V8 motor uit 2008 automatic begin je echt niet veel
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
BuLLeT schreef:
dit is de mijne, staat sinds een kleine maand zo
hey lijkt mijn oude gti wel
alleen die van mij was een 3 deurs ben eigenlijk wel benieuwd waar die nu rond rijd
BOLF
Toegevoegd na 2 minuten:
op deze auto zou ik geen airride meer zette ,kost volgens mij duurder dan de hele auto
mvg tomas