Offroad in België: Petitie

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
dempsy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dempsy »

hoi mensen

kweetnie hoe ik heb moet zegn maar ik ben mountainbiker en quadrijder

dat ierdereen een beetje moest begrip tonen voor elkaar zou da allemaal in orde zijn zelf doe ik geen bospaden met de quad en alsk ik ga mountainbiken zijn dit ritten die georganiseerd zijn en met toelating dat er door die bossen of paden mag gereden worden kweet niet wa jullie ervan vinde maarja dit is mijn mening .
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
Graveless
Quadfanaat
Quadfanaat

Re:

Bericht door Graveless »

Tommie-quad schreef:Mountainbiker's klagen over quads terwijl ze zelf ook tot grote overlast zijn.

Ik vindt dat die Mountainbiker's ook niks in het bos te zoeken hebben Ik rijdt zelf niet met mijn quad in het bos maar ik wandel wel regelmatig met mijn dochtertje in het bos maar je moet soms uitkijken voor die Mountainbiker's die soms zelf met grote groepen rijden over de wandel paden en dat je dan toch snel aan de kant moet anders wordt je omver gereden door een biker.
Van mij mogen ze ook een verbod uitbrengen voor fietser's door het bos.
zie ik kan goe snappe da ge da zo vind en op plaatse waar ze niks te zoeke hebbe moete ze inderdaad wegblijve maar da ze der dan aparte roetes voor voorzien want het is op die manier da wij me onze quads en crossers ook nerges meer moge zijn ;) snapt ge onverdraagzaamheid brengt zoon dinges te weer maar ik kan goe snappe da ge er iets tege hebt da ze op wandelpade enz kome :)
En nog zoiets pak nu paintball heb niks tege de mense doe het zelf ook graag maar die vervuilen eve goe de natuur (zal nu ni eve erg zijn als uitlaatgassen maar kom biologisch afbreekbaar zal ook wel iets of wa vervuile) en brenge eve goed wandelaars in "gevaar" . En dan hebt ge nog wandelaars en paarde want er word gezaagd over da de bande die op onze voertuige zitte de weg om zeep helpe. Maar da doen de hoeven van een paard eve goed en wandelaars late ook al wel eens een papiertje rondslingeren of een fleske da niemand gezien heeft da word weg gegooid eve goed vervuiling. Dus laat iedereen doen en als iedereen het netjes houd is er geen probleem maar ja verdraagzaamheid is de wereld uit :|
Trotse eigenaar van een KTM 525XC
the_smoker
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Offroad in België: Petitie

Bericht door the_smoker »

Wees hoffelijk in de bossen :D . Ik woon tegen de rand van een groot bos dus ik heb doorheen mijn crossjaren al me alles en nog wat door de bossen gevlogen. Blijf altijd hoffelijk bij het zien van andere bosgebruikers. Zal nooit hoog in toeren gaan en als ik paardrijders zie gaat de motor of de quad zelfs even af tot ze gepasseerd zijn. Dit word 9/10 geaprecieerd :D
De verhalen van die 1/10 da ik ni geaprecieërd werd laat ik even achterwege :D :D :D
Plaats reactie