CODE GROEN
CODE GROEN
Naar aanleiding van de vroeger opgestarte petitie, zijn we een stapje verder. Bij deze volgende uitnodiging :
Beste gebruiker van de onverharde weg.
Op 19 september nodigen wij elke gebruiker van de onverharde weg uit , voor de oprichtingsvergadering
van CODE GROEN ( Vzw die de belangen behartigd van elke gebruiker van de onverharde weg).
Deze vergadering gaat door in de voetbalkantine van SK HEFFEN gentsesteenweg 2801 Heffen om 20u.
Meer info op www.codegroen.be. Indien mogelijk graag een seintje van jullie komst via de site of
info@codegroen.be
We hopen op jullie talrijke opkomst.
Groeten
Code Groen
Beste gebruiker van de onverharde weg.
Op 19 september nodigen wij elke gebruiker van de onverharde weg uit , voor de oprichtingsvergadering
van CODE GROEN ( Vzw die de belangen behartigd van elke gebruiker van de onverharde weg).
Deze vergadering gaat door in de voetbalkantine van SK HEFFEN gentsesteenweg 2801 Heffen om 20u.
Meer info op www.codegroen.be. Indien mogelijk graag een seintje van jullie komst via de site of
info@codegroen.be
We hopen op jullie talrijke opkomst.
Groeten
Code Groen
-
- Quadrunner
-
- Toeschouwer
De quadrijders,indivudueel of in clubverband mogen ons zeker komen steunen.Hoe meer mensen zich achter dit project zetten des te moeilijker wordt het om de offroadgebruikers te negeren.Koen Berendsen schreef:Ik kan helaas niet gaan (veel te ver weg) maar ik wens jullie HEEL VEEL SUCCES!
En nou iedereen die toch binnen 1 uur in die kantine kan zijn GA HUN STEUNEN!
Houd me op de hoogte want uw groep kan een voorbeeld voor andere delen van de Benelux zijn!
-
- Quadrunner
Ik zou graag willen komen maar zit op 2 uur rijden van de grens van Belgie (woon in NL) dus het is gewoon niet te doen.stefaan525 schreef:De quadrijders,indivudueel of in clubverband mogen ons zeker komen steunen.Hoe meer mensen zich achter dit project zetten des te moeilijker wordt het om de offroadgebruikers te negeren.Koen Berendsen schreef:Ik kan helaas niet gaan (veel te ver weg) maar ik wens jullie HEEL VEEL SUCCES!
En nou iedereen die toch binnen 1 uur in die kantine kan zijn GA HUN STEUNEN!
Houd me op de hoogte want uw groep kan een voorbeeld voor andere delen van de Benelux zijn!
Maar ik hoop dat er verder wel veel mensen komen.
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quadrunner
- Contacteer:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
tja wat moet ik zeggen, aan de quadrijders bedankt voor jullie steun en aanwezigheid?
had toch gehoopt dat jullie hobby meer betekende voor jullie dan dit
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
verklaar aub ?ICHE schreef:tja wat moet ik zeggen, aan de quadrijders bedankt voor jullie steun en aanwezigheid?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
wel met hoeveel quad rijders waren we denk je?
hoeveel roepers van het forum waren er?
hoeveel clubs waren er?
vul maar zelf in. heb gisteren weer genoeg gezien.
vergadering was voor velen een succes, veel volk aanwezig van enduro en 4x4
hoeveel roepers van het forum waren er?
hoeveel clubs waren er?
vul maar zelf in. heb gisteren weer genoeg gezien.
vergadering was voor velen een succes, veel volk aanwezig van enduro en 4x4
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
Ik had er graag geweest maar ligt toch redelijk ver voor me
maar ik steun jullie zeker en vast
we staan volledig achter het consept
maar ik steun jullie zeker en vast
we staan volledig achter het consept
http://www.QuadVision.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
Wat is dit toch?
We kunnen uren discusieren over het behoud van de veldwegen maar wil eindelijk iemand iets doen steekt niemand een poot uit!
het ligt voor mij erg ver weg (1.5 uur van de grens) maar t valt me op dat er gewoon weinig geduscisierd wordt nu er wat mensen bereid waren iets te ondernemen.
Ik schaam me ervoor!
als er iemand (door zn eigen schuld?) overlijdt dan zijn er nog meer reacties.
We kunnen uren discusieren over het behoud van de veldwegen maar wil eindelijk iemand iets doen steekt niemand een poot uit!
het ligt voor mij erg ver weg (1.5 uur van de grens) maar t valt me op dat er gewoon weinig geduscisierd wordt nu er wat mensen bereid waren iets te ondernemen.
Ik schaam me ervoor!
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Toeschouwer
Ik kan Koen alleen maar bijtreden met zijn stelling.Brand en moord schreeuwen als er verbodsborden opduiken,maar proberen de publieke opinie te overtuigen dat niet alle gemotoriseerde offroad gebruikers asociale wezens zijn dat is wat anders.Koen Berendsen schreef:Wat is dit toch?
Ik schaam me ervoor!
Dit alles heeft natuurlijk te maken met een mentaliteits wijziging binnen het offroad wereldje.Niet iedereen onder ons zal opgezet met zich te houden aan bepaalde regels,10 regels van hoffelijkheid bevoorbeeld,vooral de mensen die blijven zweren met open uitlaat zullen moeilijk te overtuigen zijn.
In de endurowereld is het gelukkig al doorgedrongen dat een open uitlaat niet meer is als een penisverlenging van het individu op de motor.Hier is de sociale controle al goed ingeburgerd.
Men kan alleen maar respect krijgen van de soft offroad gebruikers als men respect terug geeft aan deze mensen.