TGB of Linhai
TGB of Linhai
Mijn vraag is al duidelijk in het onderwerp denk ik.
Welke Quad is het meest geschikt voor het verhuren, een TGB of een Linhai.
In het geval van de TGB gaat het om de 250 CC Blade, bij de Linhai gaat het om de 260 CC versie.
Beide Quads ontlopen elkaar niet zoveel qua prijs. Kwalitatief weet ik alleen van de TGB dat ie goed is en door meer verhuurders wordt gebruikt.
Dus wie kan mij meer informatie over bovenstaande vraag geven?
Welke Quad is het meest geschikt voor het verhuren, een TGB of een Linhai.
In het geval van de TGB gaat het om de 250 CC Blade, bij de Linhai gaat het om de 260 CC versie.
Beide Quads ontlopen elkaar niet zoveel qua prijs. Kwalitatief weet ik alleen van de TGB dat ie goed is en door meer verhuurders wordt gebruikt.
Dus wie kan mij meer informatie over bovenstaande vraag geven?
Wildness Outdoor Trails, voor alle bedrijfsuitjes op Outdoor-gebied --> vanaf 15 maart ook Quadverhuur
-
- Quadrunner
- Contacteer:
de vraag stellen is ze beantwoorden
Kwalitatief weet ik alleen van de TGB dat ie goed is en door meer verhuurders wordt gebruikt.
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
OK. mooi gezegd maar daarmee zeg ik nog niet dat de Linhai slecht zou zijn of minder goed dan de TGB.
Feit is dat ik weinig weet van de Linhai en zelf nu wel een TGB heb als begeleidende Quad.
Ik hoop toch echt dat er mensen zijn die een vergelijking kunnen maken waardoor de keus voor mij wat makkelijker wordt...
Toch bedankt voor je wijsheid;)
Feit is dat ik weinig weet van de Linhai en zelf nu wel een TGB heb als begeleidende Quad.
Ik hoop toch echt dat er mensen zijn die een vergelijking kunnen maken waardoor de keus voor mij wat makkelijker wordt...
Toch bedankt voor je wijsheid;)
Wildness Outdoor Trails, voor alle bedrijfsuitjes op Outdoor-gebied --> vanaf 15 maart ook Quadverhuur
-
- Quadrunner
- Contacteer:
allez, ge twijfelt nog
ik heb 3 linhai's versleten (2x260 en 1x300 4x4)
- Imexpan (= importeur Linhai) houd het voor bekeken dit jaar en wil zijn stock (300 linhais versch mod)
uitverkopen... ergo ... stukken en backup zal moeilijk worden
- bougiekabels zijn SLECHT .. 2 plaskes en boelke ligt stil (deels op te lossen door bougiekap rijkelijk met vaseline te besmeren of NGK's racingwire steken, wel kostelijker)
- originele remplaketten verslijten sneller dan schuurpapier
- uitlaat trilt per definitie los na Xaantal kilometer
- bedieningsknoppen niet zo goed voor veelgebruik (maw als je ze wil verhuren en de knopjes worden gretig en veel gebruikt moet ge een grote doos in reserve hebben)
ik kan nog wel efkes doorgaan
TGB ken ik niet en wil/kan ik me niet over uitspreken
ugh...
ik heb 3 linhai's versleten (2x260 en 1x300 4x4)
- Imexpan (= importeur Linhai) houd het voor bekeken dit jaar en wil zijn stock (300 linhais versch mod)
uitverkopen... ergo ... stukken en backup zal moeilijk worden
- bougiekabels zijn SLECHT .. 2 plaskes en boelke ligt stil (deels op te lossen door bougiekap rijkelijk met vaseline te besmeren of NGK's racingwire steken, wel kostelijker)
- originele remplaketten verslijten sneller dan schuurpapier
- uitlaat trilt per definitie los na Xaantal kilometer
- bedieningsknoppen niet zo goed voor veelgebruik (maw als je ze wil verhuren en de knopjes worden gretig en veel gebruikt moet ge een grote doos in reserve hebben)
ik kan nog wel efkes doorgaan
TGB ken ik niet en wil/kan ik me niet over uitspreken
ugh...
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Ik wilde zojuist de TGB 425 LE aanschaffen, maar ik kwam zoveel ramp verhalen tegen op de franse site www.quad-infos.com (zie comments op de test van de TGB BLADE 425 LE, mits je een woordje frans kan lezen) dat ik er behoorlijk van geschrokken ben.
De TGB komt erg goed uit de test, maar veel gebruikers hebben wel wat anders te melden: de term "merde" komt dan ook vaak voor...
Verder lijkt het erop dat deze uitvoering helaas(?) niet meer wordt gemaakt.
Dacht ik eindelijk de ware gevonden te hebben
De TGB komt erg goed uit de test, maar veel gebruikers hebben wel wat anders te melden: de term "merde" komt dan ook vaak voor...
Verder lijkt het erop dat deze uitvoering helaas(?) niet meer wordt gemaakt.
Dacht ik eindelijk de ware gevonden te hebben
- quadfun
- Easy Quadrider
- Contacteer:
TGB is wel degelijk kwaliteit.
Ze zouden anders geen 2 jaar garantie geven hé.
Zie ook testartikel van een eindje geleden in quad actief magazine.
Toegevoegd na 1 minuten:
Als je begint te zoeken naar alle verhalen (voorbeeld grizzly) , zal je meirde ook veel tegenkomen.
TGB staat wel op nummer 3 hé in frankrijk.
Ze zouden anders geen 2 jaar garantie geven hé.
Zie ook testartikel van een eindje geleden in quad actief magazine.
Toegevoegd na 1 minuten:
Als je begint te zoeken naar alle verhalen (voorbeeld grizzly) , zal je meirde ook veel tegenkomen.
TGB staat wel op nummer 3 hé in frankrijk.
-
- Quadrunner
Ben ik mee eens Ga voor de kymco mxu 300 kosten wel wat meer dan TGB of Linhai maar dan ook 10 keer beter. Stekker verbindingen en afwerking lak werk en ga zo maar door. Je moet voor de 300 gaan dan heb je tenminste ook cardan aandrijving dat is echt een must en goedgekeurd voor 2 pers. degelijkewaliteit en jaren lang van plezier.
-
- Quadfanaat
-
- Quadrunner
-
- Toeschouwer