yo weet iemand hoe je en auto moet starten als je er geen sleutels van hebt ?
(ik heb en oude auto en de deuren zijn los maar stuurslot staat op en ja moet hem ook nog kunnen starten hoe moet ik dit doen ?
slot uitboren ? )
allvast bedankt
als ik heb ingank krijg kan ik hem klaar maken voor de cross
slot los trekken kijken welke 2 draden op de startfunctie zitten en die 2 tegen elkaar houden
wel de massa draden doorverbinden zodat je constante accu stroom hebt
stuurslot moet je ff afbreken
doer stuur door te draaien als hij op stuurslot staat
of met bijtel op het stuur slot zelf slaan
en ff constante plus door verbinden met 15 geschakelde plus meestal gele draad
en de draad naar de start motor moet je daar ff tegen aan houden en vroem hij doet het
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Vergeet het maar om het stuurslot af te breken door aan het stuur te draaien...
Het slot zelf uitboren tot wanneer die pinnetjes allemaal los zijn en dan een grote platte schroevendraaier gebruiken als sleutel.
Wel op letten dat het slot iets terugkomt als je de schroevendraaier terug loslaat anders zal uw starter stuk gaan.
slot gewoon uitvijzen, even stuurkolom losmaken en gebeurd, dan kabels verbinden zoals hierboven en 2schakelaars tussenzetten, eentje die uw auto constant stroom geeft en de andere een drukknop die je startmotor doet rondgaan,kan je niets misdoen, wel even kijken hoe het zit met alarm instalatie...
greetz
boss Adly schreef:Tjonge jonge jonge, dit kan toch niet, een algemene beschrijving hoe je een auto jat...
tis en auto met 400duizen kilometer denkt ge echt dat ik zo iets zouw pikken ? als ik ene zouw pikken zouw ik toch iets beter zoeken zeker geen lompe bmw
boss Adly schreef:Tjonge jonge jonge, dit kan toch niet, een algemene beschrijving hoe je een auto jat...
tis en auto met 400duizen kilometer denkt ge echt dat ik zo iets zouw pikken ? als ik ene zouw pikken zouw ik toch iets beter zoeken zeker geen lompe bmw
idd haha:P en tis ook ff moeilijk om een auto te starten.. zelfde bij quads enz draden verbinden en juh ( behalve met allarm dan ofzo )
PS: boss Adly dit is gewoon de zelfde werkwijze als hoe het slot werkt die verbind de draden ook met elkaar