Startprobleem raptor
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Re: opgelost
Gewoon een Quad of Moto zaak binnenstappen en een goede kopen. Als je de plaats hebt, beter een model zwaarder nemen. Let wel op de positie van de klemmen (+ en -)Ad schreef:ALLES opgelost !!
We hebben eerst alle contacten gekuist en volledig gecontroleerd (dit was goed inorde behalve natuurlijk wat oxidatie hier en daar) en de starter kreeg precies meer kracht, dan heb ik ook men accu geladen en alles verloopt terug vlot!!
Eindbalans; Hier en daar een slecht contact in combi met wat mindere batterij !!
Dit weekende is het rijden geblazen!!![]()
Enkel mss op termijn een nwe batterij kopen, iemand een idee welke volgens ondervinding de betere zijn?? En wat kost dit normaal?
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Re: kracht
Staat toch op de Batt. iets van 10 of 12AhAd schreef:wat is de normale capaciteit van een batterij voor een raptor?
Ik kan dit nergens terug vinden.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
Visit my site:
Visit my site:
kan je leveren
Waar haal jij dan je batterijen??!! IK heb hier en daar eens gehoord en net dezelfde die erin steekt ( onderhoudsvrij en 12Ah) van naar het schijnt een goed merk kost maar effe >>> 105€ <<<<< !!!!!!!!Rik350 schreef:nieuwe accu 35 euro gewoon bij de motorzaak halen
Welke heb jij voor 35€ dan?
Weet me te zeggen waar jij deze haalt!
thx
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Re: kan je leveren
Ik heb hem gewoon hier bij de moterzaak (Motorport vianen) gehaald was vroeger volgens mij nog 50 gulden zal misschien niet zelfde zijn maar hij doet het al een heel tijdje nu.Ad schreef:Waar haal jij dan je batterijen??!! IK heb hier en daar eens gehoord en net dezelfde die erin steekt ( onderhoudsvrij en 12Ah) van naar het schijnt een goed merk kost maar effe >>> 105€ <<<<< !!!!!!!!Rik350 schreef:nieuwe accu 35 euro gewoon bij de motorzaak halen
Welke heb jij voor 35€ dan?
Weet me te zeggen waar jij deze haalt!
thx
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik heb mijne voor de Honda toen in Maaseik gehaald bij een zaak die accu's en dergelijke verkoopt....moet normaal wel redelijk makkelijk te krijgen zijn, je zult dan wel ander merk hebben maar das niet zo'n probleem.
Ik heb toen 45 euro betaald.
Ik heb toen 45 euro betaald.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Dat kan je ook gewoon nameten als je motor loopt zal je ergens 14.2 volt moeten hebben is dit 12 volt of minder is de dynamo(generator) versleten. En laad hij niet meer voldoende bij.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."