problemen met moeren op achteras
-
black warrior
- Easy Quadrider

-
black warrior
- Easy Quadrider

-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Een ontevreden klant Ralph 
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
black warrior
- Easy Quadrider

neen daar staat niks op. ja beetje reclame precies iets van filters en stijgbuizen voor waterputten of zoiets, ma da zal het wel ni zijn. voor de rest staat er niks op. En de as is echt wel dikker dan de oude. dus de moer kan er nooit op. en er zat niks anders in de doos meer, heb alles nagezien 
go go go !
-
black warrior
- Easy Quadrider

ma ik zaag ni, twordt mij gewoon te veel hier voor de moment. probs hier thuis hele goeie vriendin dat binnekort terug naar haar thuisland gaat. in POLEN!
en dan nu met die as, doos da ni volledig is.
let er maar ni op, ma als mijn pa dan nog lastig doet met te zagen waar ze blijven. pfff
and i'm fucking tired.
let er maar ni op, ma als mijn pa dan nog lastig doet met te zagen waar ze blijven. pfff
and i'm fucking tired.
go go go !
ik voel je frustratie. ik heb het zelfde probleem hier met een paar onderdelen. ik had een PRM skid plate gekocht en ze haddem me standard (zoals de ammies hun draad noemen. niks standards aan hehe) inplaats van metrische schroeven gezonden. ik heb een draad gestripped voordat ik het ontdekte. ik was dus een beetje kwaad!.Bel de importeur en vraag of ze een andere doos opene make voor je en je die moeren op willen sturen. Durablue behoort met moeren te komen zeker weten.
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
join de depri club, 1st kader herspoten en gans alles opgekuist, terug gemonteerd (tesamen 2weken) dan erges 2dagen gereden, dan cilinder kapot, 2weken voor te boren en alles. dan 4dagen gereden, ongeluk gehad, en nu zijn we al 2weken verder en nu is men kader weggeraakt voor te rechten. Maar waneer zal ik hem terug hebben??? dus zit al een dikke 2maand zonder te crossen en wordt zowat gek als ik een quad zie voorbijrijden, want normaal werk ik men stress uit tijdens het crossen. Dus ik loop ambetant omdat ik niet kan rijden, en iedereen loopt hier thuis ambetant omda ik ne vre moeilijke mens ben om mee te leven als ik ambetant loop. Dus leer er mee leven
greetz
greetz
-
black warrior
- Easy Quadrider