Barossa 250 twin
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Barossa 250 twin
Deze week hebben we de Barossa 250 (idem SMC 250) onder handen genomen.
Spoorverbreders, handbeschermers, nervbars en Krieger sportuitlaat. Dat laatste deed wonderen. De snelheid van 115 is naar 135 km/u gekomen. Alleen ben ik bang dat de motor da nie lang zal uithouden.
Spoorverbreders, handbeschermers, nervbars en Krieger sportuitlaat. Dat laatste deed wonderen. De snelheid van 115 is naar 135 km/u gekomen. Alleen ben ik bang dat de motor da nie lang zal uithouden.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ja al die koreaanse quads gebruiken toch honda licentiemotortjes.(honda techniek gekopieerd maar zelf opgebouwd) Alhoewel ik de eerste grasmaaier met v twin nog moet zien~JoAcHiM~ schreef:grasmaaier?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ne viertakt rijdt wel veel rapper dan een 2-taktje he mannen, tes te zien van merk tot merk. Mijne kawa enduro was nen 250cc viertakt, die reed 170 en trok lekker hard op, want vond nog da ik te snel moest schakelen, het ligt gewoon verschil bij de eindvertanding bij de motoren, yamaha steekt meestal korte eindevrtanding, zodat ze de tot de laatste snik kunnen doortrekken. Kawa doet dat daarintegen niet en trekken hard door tot in hun 4e of 5e aan de hand van type en eens ze in 6e zitten lopen ze rustig door tot hoge snelheid. Heb nog maar enkle keren met een barrossa gereden, maar heb ze nog niet helemaal doorgetrokken tot op het einde, maar het is best mogelijk dat hij 135km/h rijdt. Een barossa is trouwens een blaster met een andere motor en ander plastiek op. Let maar is op de gelijkenissen.
greetz
greetz