Yannick's new Mean Green Machine...
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zet eerst een visegrip op het plaatje zodat dit er heel goed op zit langs boven en langs onder even bij elkaar duwen zodat de O ringen goed samen geduwt zijn en dan het clipske er op duwen, ik zet een schroeven draaier tegen het clipske en geef met de hand een slag en dan springt die er OP of WEG
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
ik gebruik dezelfde werkwijze of inplaats van de hand een hamer gebruiken.yamahakoppel schreef:ik zet eerst een visegrip op het plaatje zodat dit er heel goed op zit langs boven en langs onder even bij elkaar duwen zodat de O ringen goed samen geduwt zijn en dan het clipske er op duwen, ik zet een schroeven draaier tegen het clipske en geef met de hand een slag en dan springt die er OP of WEG
ik heb ook wel een tooltje van tusk om alles samen te persen.
grtz jelle
raptor 660 power
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
Voila, de voorste veren staan er al onder, de achterste had ik nie genoeg tijd voor. Daar ga ik me in het weekend eens mee bezig houden.
Hij ligt nu wel erg laag hoor, mja, foto's zeggen meer dan woorden hè.
Ik ben heel tevreden van de looks, alleen het spoor moet bijgeregeld worden, want hij is véél te nerveus naar mijn zin.
Grtzzzzz
Hij ligt nu wel erg laag hoor, mja, foto's zeggen meer dan woorden hè.
Ik ben heel tevreden van de looks, alleen het spoor moet bijgeregeld worden, want hij is véél te nerveus naar mijn zin.
Grtzzzzz