hiper wheels
hiper wheels
Hallo,
Heeft er hier iemand op het forum ervaring met hiper wheels en wat zijn de reacties hierop?
In theorie zou minder onafgeveerd gewicht betere rijeigenschappen opleveren en ook een kleine winst in pk's op de achterwielen...
Is het de moeite waart ondanks de toch wel hoge prijs?
Had graag wad reacties hierop gehad door zowel mensen met als zonder ervaring met deze velgen
Heeft er hier iemand op het forum ervaring met hiper wheels en wat zijn de reacties hierop?
In theorie zou minder onafgeveerd gewicht betere rijeigenschappen opleveren en ook een kleine winst in pk's op de achterwielen...
Is het de moeite waart ondanks de toch wel hoge prijs?
Had graag wad reacties hierop gehad door zowel mensen met als zonder ervaring met deze velgen
2009 W-TEC crf450-R
-
rockfordbreda
- Quadfanaat

-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
Inderdaad, de Hiper velgen zijn zwaarder dan bijvoorbeeld Douglas beadlock velgen.
Voor het gewicht moet je het dus zeker niet doen.
Het grootste voordeel van de Hipers naar mijn mening is dat je alle onderdelen los kan krijgen mocht er eens iets verkeerd gaan, maar gezien de Hipers praktisch onbreekbaar zijn...
Persoonlijk vind ik het te duur voor wat het is, geef mij maar een degelijke beadlock velg van eender welk ander merk.
Bert.
Voor het gewicht moet je het dus zeker niet doen.
Het grootste voordeel van de Hipers naar mijn mening is dat je alle onderdelen los kan krijgen mocht er eens iets verkeerd gaan, maar gezien de Hipers praktisch onbreekbaar zijn...
Persoonlijk vind ik het te duur voor wat het is, geef mij maar een degelijke beadlock velg van eender welk ander merk.
Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
doubletracing
- Quadracer