Polaris Sportsman 800, een goede keus?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Eduardje
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: di 16 sep, 2008 18:32

Polaris Sportsman 800, een goede keus?

Bericht door Eduardje »

Beste Mensen,

Misschien heeft iemand van jullie nog tips voor mij.
Ik ga morgen een Sportsman 800 bekijken en waarschijnlijk ook kopen. Zijn er bijzondere punten waar ik op moet letten mocht ik deze kopen?
Bouwjaar is 4-2006, kilometerstand 970km. Ik vind dit wel erg weinig voor een Quad van 2 jaar oud, zijn deze digitale tellers gemakkelijk te manipuleren?
Hij staat nu bij de dealer voor zijn 1000km servicebeurt. (volgens de huidige eigenaar)

Mocht iemand nog tips hebben, graag.

Alvast bedankt,
Ed.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Ik weet niet of dit nog steeds het geval is, maar ik heb nu en dan wel opgevangen dat het soms wel wat lang kan duren voor onderdelen vast te krijgen wanneer je stukken hebt... maar zoals ik al zei, t'is van horen zeggen ...

Voor de rest denk ik niet dat je er een slecht koop gaat aan doen.
Is het een echte Polaris dealer, want je hebt er die 2 jaar garantie geven, maar niet van polaris, dat is dan een garantie die ze zelf geven. Dus dan kan er soms wel betwisting ontstaan als er ooit stukken zijn. Daar moet je wel een beetje mee oppassen ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Lucky 20
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 25 jan, 2008 21:25

Bericht door Lucky 20 »

hier in antwerpen moet je alleszins niet lang wachten op polaris stukken...
de dealer bij uitstek zit in antwerpen. ATT RACING
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

voila se ge weet al dadelijk waar ge eens moet gaan zien :duimhoog:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie