My Blue Stallion! Nieuwe foto'sss !
-
- Quadfanaat
Re: hela
Ja, goed ! Hoe meer zielen hoe meer rijplezier he!Geoff schreef:ben van sint-truiden, als ge wilt is er een 3de ltz ook bij
(Hou er wel rekening mee dat ik niet uitzonderlijk verre ritten kan maken he, mijne is luchtgekoeld..)
Post hier op dit onderwerp eens een foto'tje van uw beestje he !
Binnekort gaan we eens een ritje regelen, wij zijn totnutoe dan al met 4!
(Volgende week gaat wel niet, want dan zit ik bij m'n school op stage in Herentals, maar voor daarna gaat wel!)
Zijn er nog mensen geïnteresseerdd?
Greetzz ,
Voss
-
- Quadfanaat
Noury schreef:Practige blaster !
Proficiat nogmaal n zo ziet hij er echt top uit
Yuuu
Bedankt voor de reactie! + Check Pb
Greetzz , Vos
Ps: Zouden de moderators mijn topic naar Sm's kunnen verplaatsen aub? Ik heb daar reeds een nieuw topic over mijne geopend, maar ik wil deze comments en moeite die ik in het plaatsen van de foto's niet kwijt spelen..
+ Is er ook een mogelijkheid om dit topic en het topic op Sm's wat ik reeds gemaakt heb, samen te voegen?
Sorry voor de moeite ! en alvast bedanktt !
Greetzz
$$$ THE BLUE STALLION $$$
Never drive faster then your guardian angel can fly
Take it to the Streets
Take it to the Streets
- raptor350
- Quadracer
Zeer vette blaster!
Hij staat echt zeer proper, check die uitlaat is blinken
Maar waarom monteer je een kleiner voortandwiel ? Ik vermoed dat je veel op de baan rijdt. Dus meer acceleratie maar minder topsnelheid ... en voor op de baan zou ik juist het omgekeerde aanraden
doe zo verder
Maar waarom monteer je een kleiner voortandwiel ? Ik vermoed dat je veel op de baan rijdt. Dus meer acceleratie maar minder topsnelheid ... en voor op de baan zou ik juist het omgekeerde aanraden
doe zo verder
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quadfanaat
Tnxx ! Maar check eens bij SuperMotard - Foto's, ik heb hem onlangs verplaatst naar daar.. Daar zie je de foto's wanneer hij verlaagd israptor350 schreef:Zeer vette blaster!
doe zo verder
Ja, ik wou liever sneller optrekken, dan harder rijden eigelijk.. De mensen zitten nu al tekens naar mij te doen dat ik telkens te hard voorbij kom geknald, wat vaak 9/10 keer niet zo is.. Zal waarschijnlijk wel aan het geluid van mij pijp hangen..
Hehe, Greetz en tot Quadsss,
Vosss
Take it to the Streets
Take it to the Streets
- raptor350
- Quadracer
hehe, ok zal ik doenVoske89 schreef:Tnxx ! Maar check eens bij SuperMotard - Foto's, ik heb hem onlangs verplaatst naar daar.. Daar zie je de foto's wanneer hij verlaagd israptor350 schreef:Zeer vette blaster!
doe zo verder
Ja, ik wou liever sneller optrekken, dan harder rijden eigelijk.. De mensen zitten nu al tekens naar mij te doen dat ik telkens te hard voorbij kom geknald, wat vaak 9/10 keer niet zo is.. Zal waarschijnlijk wel aan het geluid van mij pijp hangen..
Hehe, Greetz en tot Quadsss,
Vosss
Njaah, ik heb juist hetzelfde probleem met men raptor. Telkens er mensen langs de weg staan doen ze allemaal tekens enz terwijl we ( soms ) niet zot rijden
Maar ligt bij mij aan men leovinci demper denk ik
Laatst gewijzigd door raptor350 op ma 22 sep, 2008 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Owner van yamaha raptor350
-
- Quadrunner
-
- Quadfanaat
Zouden de moderators mijn topic naar Sm's kunnen verplaatsen aub? Ik heb daar reeds een nieuw topic over mijne geopend, maar ik wil deze comments en moeite die ik in het plaatsen van de foto's niet kwijt spelen..
+ Is er ook een mogelijkheid om dit topic en het topic op Sm's wat ik reeds gemaakt heb, samen te voegen? Want ik post hier geen foto's meer e.d.
+ Is er ook een mogelijkheid om dit topic en het topic op Sm's wat ik reeds gemaakt heb, samen te voegen? Want ik post hier geen foto's meer e.d.
Take it to the Streets
Take it to the Streets