MOTORBLOK
- yamahakoppel
- Quad GOD
welke quad heb je, kan deze dat zwaardere vermogen aan welk vermogen dacht je te willen voor welke doeleinde ga je hem gebruiken (baan of offroad) en is dit het wel waart die kosten aan de quad je bent misschiens beter af als je direct een zwaardere quad koopt . zijn allemaal vragen waar je eens moet aandenken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Pro Quadrider
dit kan je best niet doen ... koopt dan ne moto ...
als de flikken u daarmee pakken !
mja das mijn probleem niet
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Als de flikken u met uw getunede quad pakken heb je hetzelfde probleem...zilladude schreef:dit kan je best niet doen ... koopt dan ne moto ...
Als je alles gaat controleren is niemand inorde.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Pro Quadrider
ja maar dat probleem is snel opgelost door gewoon terug uwe originele boel te steken ... dit is heel anders en veel gevaarlijker , ne gewoone quad mag je tunen zoveel je wilt maar daar zulde nooit geen 180 of 200km uit krijgen , bij ne moto blok wel , groot verschil tussen de 2 hoorKrisZ400 schreef:Als de flikken u met uw getunede quad pakken heb je hetzelfde probleem...zilladude schreef:dit kan je best niet doen ... koopt dan ne moto ...
banshee power !
Er zijn banshee's genoeg die al 160 lopen, mits nog een paar aanpassingen en de tandwielverhouding veranderen loopt die ook 180 hoor. Maar dan wil ik er niet meer op zitten.zilladude schreef:ja maar dat probleem is snel opgelost door gewoon terug uwe originele boel te steken ... dit is heel anders en veel gevaarlijker , ne gewoone quad mag je tunen zoveel je wilt maar daar zulde nooit geen 180 of 200km uit krijgen , bij ne moto blok wel , groot verschil tussen de 2 hoorKrisZ400 schreef:Als de flikken u met uw getunede quad pakken heb je hetzelfde probleem...zilladude schreef:dit kan je best niet doen ... koopt dan ne moto ...
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
-
- Quadracer
Re: quad
kan je beter goeie bandjes stekengregory schreef:ja dan kan zijn ma het is nie voor de snelheid ze maar om te crossen da ik overal zou wa door kunnen gaan wand me ne 250 zoude rapper vast zitten dan ne 400 of 700 e
neen, een ander blok geeft meer problemen dan je denkt hoor, geen enkel deel van je quad is ontworden op die 'krachten'
je quad zal het wel niet begeven maar in dat geval ben je beter met een zwaardere
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
motor
ja deze motorblok zou ik er willen in doen graag reacktie wa je er van denkt met deze motor susuki gs 750es ’t is een luchtgekoelde 16-klepper van zo’n 90pk en ongeveer 70Nm koppel, met een 5-bak – eind jaren ‘80
zou deze goe genoeg zijn voor me te crossen ? mvg
zou deze goe genoeg zijn voor me te crossen ? mvg