stuurstangen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

ja da had ik moeten zien aankomen he .. :muur:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

valt wel mee ga ondertussen andere stukken bij bestellen want men remblokjes zijn vooraan ook redelijk weg + men balljoints van de A-armen ook bijnemen.
de pijn die verbijten we wel.

grtz jelle

ps schoon veren maatje
raptor 660 power
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

gisteren goed nieuws gekregen van het vrouwtje zij betaalt men stuurstangenset als ik ze bij quadfun moet nemen is weer wat uitgespaart.
shoppen met de vrouw doet wonderen heren en ik doe nog winst ook. :idea:

weet er iemand of dit normaal is

nu heb ik gemerkt dat als ik men quad op een steun zet, en men stuur volledig afdraai.
dan kan ik men wiel dat naar buiten wijst een speling geven van een centimeter en meer, en dan zie je de ball-joints van de A-armen meedraaien is da normaal.

grtz jelle
raptor 660 power
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

niemand die dit weet? :(

nu heb ik gemerkt dat als ik men quad op een steun zet, en men stuur volledig afdraai.
dan kan ik men wiel dat naar buiten wijst een speling geven van een centimeter en meer, en dan zie je de ball-joints van de A-armen meedraaien is da normaal.
raptor 660 power
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ik wou dat ik je kon helpen maat :oops:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Mor Jelle toch, presies wel wat ellende he ? Mijne band is ook nog aan het lekken en het ventiel is ook stuk.
Heb hem gisteren naar de bandencentrale gedaan, en hij wist niet te zeggen of hij dat nog kon fixen .. hij ging proberen. Anders kan ik een nieuw stel banden kopen verdekke .. :|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

oeieioei das ni van de poes he stef moeste er nieuwe moete bestellen ik ga deze week een bestelling doen bij de fun als ge iets moet hebben laat je het maar weten.

grtz jelle
raptor 660 power
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

vanpee jelle schreef:oeieioei das ni van de poes he stef moeste er nieuwe moete bestellen ik ga deze week een bestelling doen bij de fun als ge iets moet hebben laat je het maar weten.

grtz jelle
Ik ga subiet naar de bandencentrale, dus zal ik het snel weten :shock: ... K'hou je op de hoogte.
Plaats reactie