Hey,
ik zat net even op marktplaats te kijken, en zag 'n raptor SE staan van bouwjaar maart 2008 voor 3250.
Voor zover ik weet, geen kenteken. Ga ik zo even navragen, maar kan dat kloppen?
Ik ben namelijk absoluut geen expert, vandaar de vraag aan jullie
http://link.marktplaats.nl/185504175
Alvast bedankt!
Auke
Yamaha Raptor 250SE..
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Hoop k ten eerste voor mezelf wel, en uiteraard voor jullie
Ik mag hem opkomen halen. Moet eerst kijken/testen.
Maar dit is de eerste egte quad die ik tweedehands koop. Nu wil ik natuurlijk even controleren en proef rijden.
Ik ben van plan om, uit een hier bestaande topic, een checklist mee tenemen. Maar weet waarschijnlijk geen eens hoe k de quad goed kan testen enzo. Ben uiteraard van plan om iemand mee tenemen, ook voor het vervoer Mn pa heeft wel wat verstand van motor's, maar niet van quads..
K heb wel 'n oud-collega die wel iets meer van weet. Maar weet niet goed wie ik mee moet nemen. Kom namelijk doordat dit de eerste keer is dat ik een quad koop..
Tips, opmerkingen of vragen zijn welkom
Auke
Ik mag hem opkomen halen. Moet eerst kijken/testen.
Maar dit is de eerste egte quad die ik tweedehands koop. Nu wil ik natuurlijk even controleren en proef rijden.
Ik ben van plan om, uit een hier bestaande topic, een checklist mee tenemen. Maar weet waarschijnlijk geen eens hoe k de quad goed kan testen enzo. Ben uiteraard van plan om iemand mee tenemen, ook voor het vervoer Mn pa heeft wel wat verstand van motor's, maar niet van quads..
K heb wel 'n oud-collega die wel iets meer van weet. Maar weet niet goed wie ik mee moet nemen. Kom namelijk doordat dit de eerste keer is dat ik een quad koop..
Tips, opmerkingen of vragen zijn welkom
Auke