Hallo,
Zoals sommige van jullie weten heb ik dus een barossa en tour hier graag op, maar jullie weten ook hoe technisch ik ben, niet echt dus.
Nu heb ik een probleempje met mijn accu, deze loopt leeg zeker als ik s'avonds rij met mij licht aan.
Is het nu ook zo net als bij een auto dat er ergens een dynamo zit die de accu ook weer oplaad tijdens het rijden? en waar zit die dan? want ik denk dat die wel eens kapot kan zijn.
Je ziet ik heb er niet echt veel verstand van.
Al vast bedankt.
Groeten,
Peaceman.
Accu loopt leeg van barossa 250
Accu loopt leeg van barossa 250
Laatst gewijzigd door peaceman op di 23 sep, 2008 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
cyclonedriver
- Quadrunner

- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
idd word niet opgeladen , als je een nieuwen koopt , is die ook zoo leeg dan , heeft ook niet echt veel nut dan .
en mijn barossa chetaa 170 cc heeft geen last van plakende kopeling en ook niet een accu probleem , 1 keer aan het start knopje tikken en loopt
enigste is dat mijn koplingskabel kapot gaat :@ maar komt verandering in
,
ps welke olie doe je er dan in dat die plakt , het moet voor nattekopeling zijn .
en mijn barossa chetaa 170 cc heeft geen last van plakende kopeling en ook niet een accu probleem , 1 keer aan het start knopje tikken en loopt
enigste is dat mijn koplingskabel kapot gaat :@ maar komt verandering in
ps welke olie doe je er dan in dat die plakt , het moet voor nattekopeling zijn .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer: