Da's wel waar, en als je niet te groot bent zit je er met 2 nog comfortable hoorPeRReWePS schreef:Qua prijs is de KQ een stuk voordeliger dan de rest. Namelijk 10.000 tegen over de 12.000 of meer van de rest (Met NL kenteken)
Kun je toch weer de accessoires (Koffer etc.) erbij vatten.
Is de suzuki KQ 750 echt een drinkeboer
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: za 24 mei, 2008 09:46
- Locatie: Drenthe
- Contacteer:
Op de Duitse site quadjournal.de staat vergelijkende test tussen de KQ en Kawa (even zoeken in maart 2008)
Mooi filmpje met duidelijke uitleg over de verschillen. Vooral de test over boomstammen zegt wat over het rijgedrag van de twee!
Ik ben zelf redelijk groot en vind eigenlijk de buddy van de KQ wat te klein om met z'n 2en te gaan rijden. Die van de Kawa is wat groter.
Overigens zou het verbruik van de KVF niet echt hoger zijn dan die van de KFX, aangezien de eerste injectie heeft, maar in die hierboven genoemde Duitse test kwamen ze op 15 liter op de 100 km De KQ deed het beter met 10 liter op de 100 km.
Het is en blijft een moeilijke keuze... voor beide valt wat te zeggen...
Wil je power en een iets sportiever weggedrag > Kawa. Neem je genoegen met minder power (en een kleinere buddy) en een comfortabel weggedrag > KQ.
O ja: wat ik ook nog een groot verschil vindt (al zal je het niet echt vaak gebruiken): bij de Kawa moet je om het diff te blokkeren een hendeltje overhalen en vasthouden. Bij de KQ hebben ze dat wat beter opgelost: dat is gewoon een drukknopje. Indrukken en het diff is gelocked.
Nog even afstuderen hierop
Mooi filmpje met duidelijke uitleg over de verschillen. Vooral de test over boomstammen zegt wat over het rijgedrag van de twee!
Ik ben zelf redelijk groot en vind eigenlijk de buddy van de KQ wat te klein om met z'n 2en te gaan rijden. Die van de Kawa is wat groter.
Overigens zou het verbruik van de KVF niet echt hoger zijn dan die van de KFX, aangezien de eerste injectie heeft, maar in die hierboven genoemde Duitse test kwamen ze op 15 liter op de 100 km De KQ deed het beter met 10 liter op de 100 km.
Het is en blijft een moeilijke keuze... voor beide valt wat te zeggen...
Wil je power en een iets sportiever weggedrag > Kawa. Neem je genoegen met minder power (en een kleinere buddy) en een comfortabel weggedrag > KQ.
O ja: wat ik ook nog een groot verschil vindt (al zal je het niet echt vaak gebruiken): bij de Kawa moet je om het diff te blokkeren een hendeltje overhalen en vasthouden. Bij de KQ hebben ze dat wat beter opgelost: dat is gewoon een drukknopje. Indrukken en het diff is gelocked.
Nog even afstuderen hierop
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Berichten: 135
- Lid geworden op: za 24 mei, 2008 09:46
- Locatie: Drenthe
- Contacteer: