BMW M3 in de goeie oude tijden
-
- Quadrunner
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
De body is nog van een BMW ja, al de andere onderdelen hebben in de verste verte niets meer met een BMW te maken .Randy Yamaha schreef:ik vind dit toch een mooiere bmw en geluid en bete als rally http://www.youtube.com/watch?v=ZsGTBWmN41s
Daar steekt een 8 cylinder Judd motor in die in de Formule 3000 werd gebruikt.
Wagen is trouwens FIA kampioen geweest in de heuvelklim discipline .
De DVD waar dit stukje film werd van gebruikt heb ik hier liggen . Zeer indrukwekkende machine
Toegevoegd na 1 minuten:
Das niet moeilijk he Kevin, ge hebt de beste BMW opvoeding gehad dat een mens kan krijgenKEVIN-RAPTOR #6 schreef:Awel daar hebt ge voor 200% gelijk in , die mening deel ik ook. De E30 vind ik een van de schoonste BMW's die ze ooit gemaakt hebben.Julle schreef: De E30 M3 is voor mij persoonlijk nog steeds de uber M3 aller tijden . Zo puur hebben ze hem erna nooit meer gemaakt .
Suzuki Z400 geel
k'zie er naar uit. kleur ? woont hij in Tienen zelf of randgemeente? En waarom enkel bij goed weer ? Kan lekker spinnen !Julle schreef: Een zeer goede maat van me heeft trouwens verleden week nog een E30 M3 gekocht . Volgende week zal hij afgeleverd worden en zullen de mensen rond Tienen hem ongetwijfeld wel eens tegenkomen als het mooi weer is .
____________________________________ Enjoy your live ______________________________
-
- Quadverslaafde