BMW M3 in de goeie oude tijden

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

ik vind dit toch een mooiere bmw en geluid en bete als rally :P http://www.youtube.com/watch?v=ZsGTBWmN41s
Julle
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Julle »

Randy Yamaha schreef:ik vind dit toch een mooiere bmw en geluid en bete als rally :P http://www.youtube.com/watch?v=ZsGTBWmN41s
De body is nog van een BMW ja, al de andere onderdelen hebben in de verste verte niets meer met een BMW te maken .
Daar steekt een 8 cylinder Judd motor in die in de Formule 3000 werd gebruikt.
Wagen is trouwens FIA kampioen geweest in de heuvelklim discipline .
De DVD waar dit stukje film werd van gebruikt heb ik hier liggen . Zeer indrukwekkende machine :!:

Toegevoegd na 1 minuten:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:
Julle schreef: De E30 M3 is voor mij persoonlijk nog steeds de uber M3 aller tijden . Zo puur hebben ze hem erna nooit meer gemaakt .
Awel daar hebt ge voor 200% gelijk in , die mening deel ik ook. De E30 vind ik een van de schoonste BMW's die ze ooit gemaakt hebben. :wink: :duimhoog:
Das niet moeilijk he Kevin, ge hebt de beste BMW opvoeding gehad dat een mens kan krijgen :knikduim: :mrgreen: :rock:
Suzuki Z400 geel
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door baleno »

Julle schreef: Een zeer goede maat van me heeft trouwens verleden week nog een E30 M3 gekocht . Volgende week zal hij afgeleverd worden en zullen de mensen rond Tienen hem ongetwijfeld wel eens tegenkomen als het mooi weer is .

:duimhoog:
k'zie er naar uit. kleur ? woont hij in Tienen zelf of randgemeente? En waarom enkel bij goed weer ? Kan lekker spinnen !
:quad: ____________________________________ Enjoy your live ______________________________ :quad:
Julle
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Julle »

Het is een exemplaar in het zeer gekende Lachsilver . De wagen zal regelmatig in Tienen rondrijden , alsook in de deelgemeenten richting Diest :mrgreen:

Het is geen dagdagelijkse wagen , dus meestal zal het in het week-end zijn tijdens ritjes om te genieten van deze legende :buig:

Afbeelding
Suzuki Z400 geel
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Ja de E30 M3 is echt een pracht van een wagen. :knikduim: Net gelijk de E24 de oude 6 vind ik een bangelijke auto. :rock:
Plaats reactie