Weet iemand waar voor dit slangetje dient die op me trike zit?
Er komt wat lucht (gas) uit.
Wat moet er dan vervangen worden.
En kan dat iets te maken hebben met de snelheid en kracht.
Alle reactie zijn welkom ik weet echt niet waarvoor het dient.
is denkek een of ander overdruk slangetje, waar gaat het precies naartoe?
komt het onderaan uit zonder meer? of komt het ergens aan je oliecircuit toe?
Dat is je carterontluchting.
Dat slangetje zorgt ervoor dat je dampen die warme olie produceerd en de lekt compressie in je blok naar je luchtfilter of gewoon in de buitenlucht stuurd.
Als die kapot is gewoon vervangen door oliebestendige slang en of als het kan op je luchtfilter aansluiten
rockfordbreda schreef:Dat is je carterontluchting.
Dat slangetje zorgt ervoor dat je dampen die warme olie produceerd en de lekt compressie in je blok naar je luchtfilter of gewoon in de buitenlucht stuurd.
Als die kapot is gewoon vervangen door oliebestendige slang en of als het kan op je luchtfilter aansluiten
Greetzzzzzzzzzzzzzzz:
martijn
klopt
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
rockfordbreda schreef:Dat is je carterontluchting.
Dat slangetje zorgt ervoor dat je dampen die warme olie produceerd en de lekt compressie in je blok naar je luchtfilter of gewoon in de buitenlucht stuurd.
Als die kapot is gewoon vervangen door oliebestendige slang en of als het kan op je luchtfilter aansluiten
Greetzzzzzzzzzzzzzzz:
martijn
Zodat ja de motor terug warme lucht laat aanzuigen?
Beter een "reservoir" maken ervoor (oil catch can)
Bij de auto gaat het ook zo hoor
Dit is om schadelijke gassen niet in de buitenlucht te laten komen.
Maar een reservoir is ook een idee alleen moet je dan weer in de ... wat voor tijd dawt weer legen.
Kan het dan beter gewoon in de buitenlucht laten blazen,zal wel niet zo veel zijn met dit blokje.
trike power schreef:Kan het ook zijn dat er nieuwe zuigerveren in moeten.
Of is het heel normaal dat hij rookt.
Want me trike wil niet meer zo heel erg trekken.
En hij gaat een stuk minder hard dan hij hoord te lopen, of komt dat ergens anders door?
als hij echt meer rookt dan vroeger of gewoon veel rookt zit er toch wat kans in dat je zuigerveren en olieschraapveer versleten is.. met andere woorden dan zal je blokje open moeten(enkel cilinder demonteren en al de rest da erbij hoort volstaat)
Ik heb niet echt het idee dat hij meer rookt.
Maar de trike ging eerst 60 en nu nog maar 40 km/h wat kan daar dan de oorzaak van zijn.
Me carberatuer is wel schoon dus daar ligt het niet aan.
Ik dacht het moet toch ergens van komen.