Polaris Phoenix 2008
Polaris Phoenix 2008
Mijn Polaris Phoenix '08 !
Klik hier voor een filmpje
13-09-2008 :
Bij aankoop heb ik meteen een bumper van Goldspeed gemonteerd en blauwe veerhoezen zoals op de bovenste foto te zien is.
27-09-2008 :
Voor een phoenix kan je nergens een andere uitlaat vinden , maar voor alles is een oplossing; Er zelf een laten maken ! Het nederlandse bedrijf superpole heeft voor mij een nieuwe einddemper gemaakt. Deze staat veel rechter op de bocht voor een optimale gas-stroom. Hierdoor staat de demper wat scheef naar rechts wat van achter een erg stoer/agresief uiterlijk geeft.
Op 9 Oktober gaat de Quad naar Ruud fredriks voor een tovami kit, een K&N filterkit en een complete afstelling. Dan zullen we weten wat voor een power en in zit !
Klik hier voor een filmpje
13-09-2008 :
Bij aankoop heb ik meteen een bumper van Goldspeed gemonteerd en blauwe veerhoezen zoals op de bovenste foto te zien is.
27-09-2008 :
Voor een phoenix kan je nergens een andere uitlaat vinden , maar voor alles is een oplossing; Er zelf een laten maken ! Het nederlandse bedrijf superpole heeft voor mij een nieuwe einddemper gemaakt. Deze staat veel rechter op de bocht voor een optimale gas-stroom. Hierdoor staat de demper wat scheef naar rechts wat van achter een erg stoer/agresief uiterlijk geeft.
Op 9 Oktober gaat de Quad naar Ruud fredriks voor een tovami kit, een K&N filterkit en een complete afstelling. Dan zullen we weten wat voor een power en in zit !
-
- Quadfanaat
Leuk ding
Ik persoonlijk zou wel meteen dat rek eraf smijten, en ook i.p.v. die grote voetbeschermers op zoek gaan naar een mooi setje nerfbars. Ik weet niet of die voor jou type te koop zijn, maar kom op, als je zelfs een custom uitlaat aan laat meten krijg je een willekeurige nerfbar ook nog wel passend he
Veel plezier ermee nog gewenst!
Ik persoonlijk zou wel meteen dat rek eraf smijten, en ook i.p.v. die grote voetbeschermers op zoek gaan naar een mooi setje nerfbars. Ik weet niet of die voor jou type te koop zijn, maar kom op, als je zelfs een custom uitlaat aan laat meten krijg je een willekeurige nerfbar ook nog wel passend he
Dat rek is eigenlijk wel erg handig Nerfbars zijn al in de maak, maak ze idd passend.Jarcos schreef:Leuk ding
14-10-2008 :
Vandaag is de quad weer opgehaald bij Ruud Fredriks en het resultaat is prima.
Topvermogen is met ruim 3 pk toegenomen. Dit merk je heel goed bij het optrekken, de quad komt véél sneller aan zijn topsnelheid. De topsnelheid is ook gestegen naar 80 km/u (op teller). Met nieuwe banden (maxxis spearz oid) zal de topsnelheid nog wel wat stijgen
Vandaag is de quad weer opgehaald bij Ruud Fredriks en het resultaat is prima.
Topvermogen is met ruim 3 pk toegenomen. Dit merk je heel goed bij het optrekken, de quad komt véél sneller aan zijn topsnelheid. De topsnelheid is ook gestegen naar 80 km/u (op teller). Met nieuwe banden (maxxis spearz oid) zal de topsnelheid nog wel wat stijgen
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hey , ziet er goed uit zal wel een mooi project/jen worden , maar ff zoo waar heb jij die uitlaat gemaakt , en hoeveel kosten dat ? en kun je dan alles maken wie je wilt enzo ? als je wilt stuur je maar via mail , of pm , of msn
alvast bedankt
alvast bedankt
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
http://www.superpole.nlbarossa chetaa schreef:hey , ziet er goed uit zal wel een mooi project/jen worden , maar ff zoo waar heb jij die uitlaat gemaakt , en hoeveel kosten dat ? en kun je dan alles maken wie je wilt enzo ? als je wilt stuur je maar via mail , of pm , of msn
alvast bedankt
Uitlaat maken ze helemaal naar wens. Vraag even naar Dennis en dan komt het wel goed. Prijs hangt sterk af van het gekozen materiaal.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Gisteren heb ik een stukje gereden met helm van mijn zwager Douwe, daar zit namelijk een camera op...
>> Onboard Filmpje !! <<
>> Onboard Filmpje !! <<