Mag je 10w40 voor je luchtfilter gebruiken ?
Mag je 10w40 voor je luchtfilter gebruiken ?
Mag je ook 10w40(motorolie) gebruiken voor je luchtfilter in te vetten ?
Is wel dunner als gewone luchtfilter olie maar het kleeft toch ook .
Mag het of niet ?
grtz Bart
Is wel dunner als gewone luchtfilter olie maar het kleeft toch ook .
Mag het of niet ?
grtz Bart
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
papieren filter of metalen ?
vergeet ook niet dat deze olie moeilijker verwijderbaar is dat de speciale K&N filter waar een makkelijke ontvetter bij is, maar ja je kan dat gebruiken, plakt goed, versnellingsbak olie ook, frituur olie ook.
vergeet ook niet dat deze olie moeilijker verwijderbaar is dat de speciale K&N filter waar een makkelijke ontvetter bij is, maar ja je kan dat gebruiken, plakt goed, versnellingsbak olie ook, frituur olie ook.
-
vanpee jelle
- Quadracer

beste is luchtfilterolie gebruiken deze dient speciaal voor de luchtfilter en plakt dit heeft als functie al het stof en vuil buiten houden motorolie is voor de motor en heeft andere functie's smering en dergelijke deze plakt niet op de luchtfilter en is daarom minder geschikt.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
-
z400_racer
- Quadracer

lukt zeker, heb dit vroeger ook een keer of 2gedaan en geen problemen ondervonden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
vanpee jelle
- Quadracer

Als noodoplossing kan het zeker geen kwaad
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
vanpee jelle
- Quadracer

- cyberdrone
- Quadracer

Ik zie niet in dat je zoiets zou proberen, met de kans dat het uw motor beschadigd
T'is nu niet dat die luchtfilter olie zo schandalig duur is he ...Ik heb net een bus olie & reiniger gekocht en dat heeft me 40€ gekost, en daar kom ik 7 maand mee toe (heb bijna 5000km gereden op die 7 maand waarvan toch regelmatig off-road)
T'is nu niet dat die luchtfilter olie zo schandalig duur is he ...Ik heb net een bus olie & reiniger gekocht en dat heeft me 40€ gekost, en daar kom ik 7 maand mee toe (heb bijna 5000km gereden op die 7 maand waarvan toch regelmatig off-road)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cyberdrone schreef:Ik zie niet in dat je zoiets zou proberen, met de kans dat het uw motor beschadigd![]()
je motor ga je niet beschadigen, is enkel dat de viscositeit (dikte van de olie) niet gelijk is zoals luchtfilter olie en deze olie moeilijker te ontvetten is dan de luchtfilterolie. Zoals eerder al vermeld, motorolie voor de motor, versnelingsbakolie voor het boitje, remolie voor de remmen, enz... en dan ook nog de juiste (voorgeschreven) gebruiken.