Goede plek om voor de 1e keer te quad-en?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
TimH
Toeschouwer
Toeschouwer

Goede plek om voor de 1e keer te quad-en?

Bericht door TimH »

Beste quad-ers!

Al sinds enkele jaren houden wij, mijn vriendin en ik, ons graag actief bezig in de natuur. Mountainbiken, lopen, GPS, kayak, etc. Weer of geen weer, lekker de bossen in! Een tijd geleden, tijdens een actieve vakantie, kregen we de gelegenheid om quad te rijden. Dit leek ons super! Helaas werd het uiteindelijk afgelast door technische mankementen.

Begin komend jaar is m'n vriendin jarig. Nu wil ik haar graag verrassen met een (mid)dagje quad-rijden. Ik ben dus op zoek naar een goede locatie, liefst rond Zuid-Nederland (maar Midden-Nederland of Noord-Belgie is ook oke!), om voor het eerst quad te rijden. Dat houd dus wel in dat we daar quads moeten kunnen huren, liefst met iets van instructie e.d.. Zijn daar mogelijkheden voor? Kennen jullie leuke locaties? Wel natuurlijk geschikt voor beginners, maar het mag best ruig terrein zijn en wat heuvels en een hoop modder hoort er volgens mij ook wel bij :).

Iemand die me een goede tip kan "verkopen"?

Alvast dank!

Tim
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

hello,

in dit topic vind je een aantal verhuurders van quads terug

http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=10138

groetjes
Simon
--HoNdA 400--
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Heeft u en uw vriendin een B-rijbewijs?

Zo ja dan moet er toch echt ergens wel een mooi terein zijn om een quad te kunnen huren en op een mooie locatie te kunnen "spelen".

Nou heb ik ergens een hele mooie folder gezien, ik weet niet meer waar het was ik dacht in belgie aan de foto's te zien een hele mooie locatie waar je nog wel aardig in de natuur rijdt.

Helaas weet ik niet meer waar dat was. Heb het zelf ook nooit gedaan een klasgenoot van me had dat gedaan en de foler aan mij laten zien. Maar huur dan wel een quad en kijk of het een rondrit is want gewoon even de bossen in mag niet! Maar volgens mij verhujren ze nergens quads om 1 dag in eigen bezit te hebben zijn toch altijd rondtochten.

Er moet vast wel iets leuks te vinden zijn!
YAMAHA BREEZE 125cc
TimH
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door TimH »

Mijn vriendin en ik hebben inderdaad beiden een B-rijbewijs.

Allemaal dank voor de tips. Een aantal zijn niet bruikbaar, omdat dat alleen de verhuur van quads betreft, en niet een dag(deel)programma, instructie, ritten, etc.

Wel heb ik via de persoonlijke mail een goede tip gehad over een locatie in Lichtaart (B), Sportxplosion.

Naar dat soort "zaken" ben ik dus op zoek. Nog meer suggesties, iemand?

Groeten,

Tim
Koen Berendsen schreef:Heeft u en uw vriendin een B-rijbewijs?

Zo ja dan moet er toch echt ergens wel een mooi terein zijn om een quad te kunnen huren en op een mooie locatie te kunnen "spelen".

Nou heb ik ergens een hele mooie folder gezien, ik weet niet meer waar het was ik dacht in belgie aan de foto's te zien een hele mooie locatie waar je nog wel aardig in de natuur rijdt.

Helaas weet ik niet meer waar dat was. Heb het zelf ook nooit gedaan een klasgenoot van me had dat gedaan en de foler aan mij laten zien. Maar huur dan wel een quad en kijk of het een rondrit is want gewoon even de bossen in mag niet! Maar volgens mij verhujren ze nergens quads om 1 dag in eigen bezit te hebben zijn toch altijd rondtochten.

Er moet vast wel iets leuks te vinden zijn!
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door baleno »

kijk eens op http://www.rent-a-quad.be/verhuur/ die doen ook ritten door het kluisbos ! (= officiele straat, geen miserie met politie, met wandelaars en MTB-ers misschien wel :| )
:quad: ____________________________________ Enjoy your live ______________________________ :quad:
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door detoren »

in maurik bij de rijn kun je quad rijden (ofroad ) .dat is van gerard rond (ex crosser) geloof ik . ik heb zelf een quad maar een kennis is daar geweest en was erg enthiousiast ook kun je daar met offroad motoren rijden .

http://www.oplocatie.nl/30385/all-sport ... aurik.html

veel plezier maak er een leuke dag van :).
Plaats reactie