Is dit normaal of heb ik iets verkeerd in elkaar gezet?
Bij Hans is dit ook
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
De benzine komt uit het onderste aftapgaatje van de carb.
Dan moet je je kraantje dicht draaien....Mika schreef:Heb ik ook! Als we hem met de remorque mee nemen om te gaan crossen is er altijd een grote plek benzine onder de quad
Als wij (zoals je op de fotokes kunt zien op onze site) verschillende keren de 2 honda's vervoerden door 1 recht te zetten hadden wij ook wat plasjes onder de quad.Mika schreef:Heb ik ook! Als we hem met de remorque mee nemen om te gaan crossen is er altijd een grote plek benzine onder de quad
Moet je zeker doen als je je motor wil opblazen.Hanzie schreef:gaatje dicht maken
De KFX heeft een automatische benzinekraan dus die is automatisch dicht als motor uitstaat.El Timbo schreef:Als wij (zoals je op de fotokes kunt zien op onze site) verschillende keren de 2 honda's vervoerden door 1 recht te zetten hadden wij ook wat plasjes onder de quad.Mika schreef:Heb ik ook! Als we hem met de remorque mee nemen om te gaan crossen is er altijd een grote plek benzine onder de quad
MAAR
Dit is, na het toedraaien van je tank, de hoeveelheid die uit je carb komt...en hoe groten de carb, hoe meer er uitkomt of course.