RAPTOR 700 BEGRENST OP 25 KW HOE VRIJ ZETTEN
toch wel, standaard staat de raptor te arm, als je een powercommander plaatst kan je hem instellen op de map standaard uitlaat en luchtfilter, en dan gaat die al wat beter.L crosser schreef:daar heb je niks aan bij je stock uitlaat een andere pijp neme
met een andere uitlaat natuurlijk nog beter
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo 24 aug, 2008 09:34
tot nu toe, allemaal bullshit
het is veeeeel makkelijker
op je throttleboddy zit een dekseltje, dat zit vast met 3 boutjes, 1 daarvan is een torx
haal het dekseltje er af, en je zal zien dat er aan de binnenzijnde van het dekseltje een metalen pennetje uitsteekt
hierdoor kan je gasklep maar voor 80% open
als je dat af zaagt, krijg je de PKs waar je voor betaald hebt
dus geen gelul met begrensde cdi en ringen in de uitlaat
je kan het geld dat je uitspaart om je quad sneller te krijgen, naar mijn rekening over maken
stuur maar een pb, dan krijg je het nr waar het heen kan
het is veeeeel makkelijker
op je throttleboddy zit een dekseltje, dat zit vast met 3 boutjes, 1 daarvan is een torx
haal het dekseltje er af, en je zal zien dat er aan de binnenzijnde van het dekseltje een metalen pennetje uitsteekt
hierdoor kan je gasklep maar voor 80% open
als je dat af zaagt, krijg je de PKs waar je voor betaald hebt
dus geen gelul met begrensde cdi en ringen in de uitlaat
je kan het geld dat je uitspaart om je quad sneller te krijgen, naar mijn rekening over maken
stuur maar een pb, dan krijg je het nr waar het heen kan
never drive faster then your angel can fly
Die throttlebody, da is toch het bakje waar je gaskabel inkomt en waar je duimgas zit?mx jake schreef:tot nu toe, allemaal bullshit
het is veeeeel makkelijker
op je throttleboddy zit een dekseltje, dat zit vast met 3 boutjes, 1 daarvan is een torx
haal het dekseltje er af, en je zal zien dat er aan de binnenzijnde van het dekseltje een metalen pennetje uitsteekt
hierdoor kan je gasklep maar voor 80% open
als je dat af zaagt, krijg je de PKs waar je voor betaald hebt
dus geen gelul met begrensde cdi en ringen in de uitlaat
je kan het geld dat je uitspaart om je quad sneller te krijgen, naar mijn rekening over maken
stuur maar een pb, dan krijg je het nr waar het heen kan
En ok je zaagt er het pennetje uit, ga je dan niet je motor overbelasten? Is dan de eventueele schade die je aan je motor aanbrengt af te wegen tegen het beetje meer power dat je krijgt?
‰ Quad racing team
- detoren
- Quadfanaat
- Berichten: 58
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 21:25
- Locatie: lienden
- Contacteer:
ik heb een nieuwe suzuki aan de achterkant gewoon schroefje er uitdraaien even het dekseltje erf dan kun je zien waarom en waardoor hij maar half vermogen heeft
en ja dus in holland zijn alle officieel door de dealer geleverde quads geknepen in vermogen alle zelfverbouwde quads door quadhandelaars zijn meestal na keuring niet meer voorzien van deze gadget .
en ja dus in holland zijn alle officieel door de dealer geleverde quads geknepen in vermogen alle zelfverbouwde quads door quadhandelaars zijn meestal na keuring niet meer voorzien van deze gadget .
De Crossversie is waar YFM opstaat ipv Raptor? Ik zou niet teveel aan de throttle body gaan kloten als ik jou was. Dit hebben ze niet voor niets zo gemaakt dat je gasklep maar voor 80% open kan gaan. Hun hebben berekeningen gemaakt qua tourentallen en snelheid en daar zou ik me aan houden als ik was.mx jake schreef:die throttleboddy zit op de plaats waar normaal je carb zit
als je bang ben dat je hem overbelast, moet je het zeker niet doen
het is alleen wel wat vreemt dat de cross versie niet is begrenst, en gewoon heel blijft
snap jij het, ik niet
Kan je het niet laten, dan heb je in theorie 20% meer vermogen.
Gr Kees.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, de gasklep is ervoor gemaakt ja. Maar de quad is er niet voor gemaakt. Zo simpel is dat...Lewis schreef:Een gasklep is gemaakt voor 100% open te gaan zo simpel is dat. welke cafe baas wil er nu tappen, als de tapkraan niet volledig open wil?...
Deze gaskleppen worden niet alleen op de raptor gebruikt he.
Dat wil geen baas, maar een tapkraan volledig open of half open dat maakt op de onbrengst na helemaal niks uit.
Wat is er bullshit aan? Vertel dat eens.mx jake schreef:
er blijven bullshit verhalen komen
jij krijgt de wissel beker voor het beste verhaal
wie kan beter
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
1 # de yfm700 en raptor700 zijn 100% het zelfde
2 # alle 700 heten tegenwordig yfm (heeft niks te maken met straat of cross)
3 # waarom zou de cross versie wel 100% vermogen kunnen hebben, en zou de straat versie kapot gaan
4 # het zal er wel mee te maken hebben, dat ze het een beetje veiliger willen maken op straat, de suzuki 450 is ook begrenst voor straat gebruik
5 # op welk model zit die throtteleboddy dan nog meer
heb je al genoeg kees
2 # alle 700 heten tegenwordig yfm (heeft niks te maken met straat of cross)
3 # waarom zou de cross versie wel 100% vermogen kunnen hebben, en zou de straat versie kapot gaan
4 # het zal er wel mee te maken hebben, dat ze het een beetje veiliger willen maken op straat, de suzuki 450 is ook begrenst voor straat gebruik
5 # op welk model zit die throtteleboddy dan nog meer
heb je al genoeg kees
never drive faster then your angel can fly