Toomey B1 uitlaat.
Maar het probleem is dat jullie allemaal al veranderingen hebben aan jullie Blasters. Hans heeft bijvoorbeeld een Twin-air filter als ik dat goed heb, sommige hebben weer andere banden, enz...
Dat levert dus geen betrouwbaar testresultaat. Ik kan ook wel meedoen als Toomey vertegenwoordiger maar ik heb een K&N een V-force reeds dus dan is het al weer helemaal wat anders.
We moeten echt 3 identieke Blasters hebben, zonder modificaties zoals banden of luchtfilters. Anders is het geen eerlijke test.
Dat levert dus geen betrouwbaar testresultaat. Ik kan ook wel meedoen als Toomey vertegenwoordiger maar ik heb een K&N een V-force reeds dus dan is het al weer helemaal wat anders.
We moeten echt 3 identieke Blasters hebben, zonder modificaties zoals banden of luchtfilters. Anders is het geen eerlijke test.
Anders moet je enkel tijden meten (ipv 3 quads tegelijk) en dan elke keer onder de quad die moet gaan rijden de standaard banden zetten. Hans krijgt nu ook een K&N en V-Force, dus dan is dat verschil tussen Ralph en hem ook weggewerkt.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Ja dat moet wel op te lossen zijn en anders gewoon een beetje tunen (even originele luchtfilter erop zetten bijvoorbeeld). Dat moet natuurlijk wel niet te ver gaan want dan krijg je weer problemen met jetting enzo....dat is trouwens nog een belangrijk punt, checken dat de jetting van de diverse quads goed is want anders wordt je hele test nog onbetrouwbaar....
Zou ook mooi zijn, B@ckbone.
En van jetting is ook zo. Alleen Toomey raad op BlasterHQ aan je deksel te verwijderen. En het is logisch dat je zonder deksel meer power kan maken. Dus als een andere fabrikant weer jetting specs geeft waarbij je het deksel erop moet houden zitten we weer ongelijk.
Maar het zou heel wat plug chops kosten om al die Blasters perfect te jetten.
En van jetting is ook zo. Alleen Toomey raad op BlasterHQ aan je deksel te verwijderen. En het is logisch dat je zonder deksel meer power kan maken. Dus als een andere fabrikant weer jetting specs geeft waarbij je het deksel erop moet houden zitten we weer ongelijk.
Maar het zou heel wat plug chops kosten om al die Blasters perfect te jetten.
Last van de hormoontjes, Teun? just kidding
Zullen we het tegen die tijd dan in Lunteren doen? Centraal gelegen en we hebben de ruimte om te testen. Dan kunnen we na afloop nog even BBQ'en ofzo en de liefhebbers kunnen nog blijven kamperen / slapen.
Zullen we het tegen die tijd dan in Lunteren doen? Centraal gelegen en we hebben de ruimte om te testen. Dan kunnen we na afloop nog even BBQ'en ofzo en de liefhebbers kunnen nog blijven kamperen / slapen.