quad uit spanje
quad uit spanje
hallo allemaal heb eens even een wel belangrijk vraagje, en mits ik het niet zo goed vind met de zoekfunctie, ben hier nog redelijk nieuw
mijn naam is pascal en 32 jaar en heb het microbe van de quad goed te pakken, had me x aantal maanden geleden een kymco aangeschaft, en zeer content van, dan een maand later nog een kymco bijgekocht voor de vrouw, maar nu na een aantal maanden, wil ik toch wat meer, en kan ik van een goede vriend die in spanje woont zijn suzuki ltz voor een zeer mooie prijs aankopen, maar vraag me gewoon af of ik die gewoon kan gaan halen, of komt daar veel meer bij kijken
ik dank jullie al voor de antwoorden die zullen komen, en hoop dat ik hem mij over een week of drie dan kan gaan halen
mijn naam is pascal en 32 jaar en heb het microbe van de quad goed te pakken, had me x aantal maanden geleden een kymco aangeschaft, en zeer content van, dan een maand later nog een kymco bijgekocht voor de vrouw, maar nu na een aantal maanden, wil ik toch wat meer, en kan ik van een goede vriend die in spanje woont zijn suzuki ltz voor een zeer mooie prijs aankopen, maar vraag me gewoon af of ik die gewoon kan gaan halen, of komt daar veel meer bij kijken
ik dank jullie al voor de antwoorden die zullen komen, en hoop dat ik hem mij over een week of drie dan kan gaan halen
niemand die hier op de hoogte is wat er me te doen staat, heb hier in de vriendekring al vanalles gehoord, de een zegt dat het me redelijk wat geld gaat kosten en dat het lang gaat duren voor alle papieren in orde zijn, de andere zegt dat ik gewoon naar de div moet gaan en men papieren moet aanpassen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
om hem in te voeren :zipcode schreef:niemand die hier op de hoogte is wat er me te doen staat, heb hier in de vriendekring al vanalles gehoord, de een zegt dat het me redelijk wat geld gaat kosten en dat het lang gaat duren voor alle papieren in orde zijn, de andere zegt dat ik gewoon naar de div moet gaan en men papieren moet aanpassen
met EU-GVA en aankoopfaktuur naar een douanekantoor
(roze) formulier 705, invullen, iets van een 20 cent betalen..
naar de verzekering en dan naar een DIV antenne ...
en ge komt buiten met een nrplaat..
als hij geen EU-GVA heeft (Gelijkvormigheidsattest) zal het een "alleenstaande goedkeuring" worden, niet duur wel wat tijdrovend (van 3 tot 6 weken)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Het betreft dus mijn quad, nieuw gekocht in 2005 dus zeker niet gestolen, quad heeft ook nog geen 1000km en is gewoon maniacaal onderhouden
Omdat mijn broer zijn 2de raptor nu op klaarlicht dag eigenlijk ge-quadjacked is hebben we er hier allemaal genoeg van, dus mijn quad en die van mij jongste broer gaan eruit.
Omdat mijn broer zijn 2de raptor nu op klaarlicht dag eigenlijk ge-quadjacked is hebben we er hier allemaal genoeg van, dus mijn quad en die van mij jongste broer gaan eruit.