Nieuw op dit fora + geïntresseerd in een Quad.
Nieuw op dit fora + geïntresseerd in een Quad.
Hallo,
Ik ben Kyrill Brams, 15 jaar en zou graag meer into Quads geraken, ik heb al een beetje ervaring met een 49 CC ( Off road gereden ).
Nu, ik zou graag een Quad kopen, maar weet niet meteen hoeveel een redelijk degelijke (1ste-of 2dehand) quad mag kosten.
Ook zou ik later mee wedstrijden willen meedoen.
[ BTW, woon rond Leuven ]
Graag jullie opinie en/of plaatsen waar ik dit zou kunnen uitoefenen.
MVG, KB.

Ik ben Kyrill Brams, 15 jaar en zou graag meer into Quads geraken, ik heb al een beetje ervaring met een 49 CC ( Off road gereden ).
Nu, ik zou graag een Quad kopen, maar weet niet meteen hoeveel een redelijk degelijke (1ste-of 2dehand) quad mag kosten.
Ook zou ik later mee wedstrijden willen meedoen.
[ BTW, woon rond Leuven ]
Graag jullie opinie en/of plaatsen waar ik dit zou kunnen uitoefenen.
MVG, KB.
Mci voor je snel antwoord, en sorry voor mijn late 
- Weet je al met hoeveel CC klasse je mee wilt gaan rijden? - Waarschijnlijk 50CC ongeveer, maar zou graag wedstrijden doen en aansluiten bij een club, dus ik weet niet hoeveel cilinderinhoud ik mag en kan hebben voor een wedstrijd etc.
- En wat je budget is voor een quad? Ik zou graag NIET boven de € 1500,00 gaan.
- Moet deze ook weg toelatig hebben ? Moet niet, ik kan der sowieso nog niet mee opstraat als die het zou hebben.
- al iets op het oog? Nee
MVG, KB.

- Weet je al met hoeveel CC klasse je mee wilt gaan rijden? - Waarschijnlijk 50CC ongeveer, maar zou graag wedstrijden doen en aansluiten bij een club, dus ik weet niet hoeveel cilinderinhoud ik mag en kan hebben voor een wedstrijd etc.
- En wat je budget is voor een quad? Ik zou graag NIET boven de € 1500,00 gaan.
- Moet deze ook weg toelatig hebben ? Moet niet, ik kan der sowieso nog niet mee opstraat als die het zou hebben.
- al iets op het oog? Nee
MVG, KB.
- sjmallie94
- Quadverslaafde 
- Contacteer:
dan word het moeilijk , je kunt dan kiezen tussen een ouden blaster of een barossa 170 cc wel , voor de rest denk ik niet dat wat in het budget is te vinden  

Barossa Cheetah 170 cc  >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .   
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!

Suzuki my way of life

- sjmallie94
- Quadverslaafde 
- Contacteer:
- 
				Koen Berendsen
- Quadrunner 
Ik zal je ook even aanraden om eventueel eens bij de 80 en 90cc te kijken. Zijn voor onder de 1500 2e hands wel te vinden. 
Maarja persoonlijk zal ik ook een blaster nemen! Maar je budget is net iets aan de lage ant voor een goede blaster zonder veel problemen. Maar met goed zoeken en beetje geluk red je t wel. Wellicht beter doorspraren en dan een goede quad te kopen. Dan kun je er ook echt mee crossen.

Maarja persoonlijk zal ik ook een blaster nemen! Maar je budget is net iets aan de lage ant voor een goede blaster zonder veel problemen. Maar met goed zoeken en beetje geluk red je t wel. Wellicht beter doorspraren en dan een goede quad te kopen. Dan kun je er ook echt mee crossen.
YAMAHA BREEZE      125cc

Budget is te laag eigenlijk. Voor dat geld vind je geen goede blaster of barossa volgens mij... Je begint eigenlijk bij 2000euro. Moeilijk.. is het geen optie om door te sparen?
Denk dat je dan wel een goede occasion vind. Voor 3500/4500euro heb je ook al een TRX 450cc... honda.
Maarja ik weet niet hoe de prijzen in belgie liggen omdat ik altijd in nederland kijk.
Gr

Denk dat je dan wel een goede occasion vind. Voor 3500/4500euro heb je ook al een TRX 450cc... honda.
Maarja ik weet niet hoe de prijzen in belgie liggen omdat ik altijd in nederland kijk.
Gr
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjmallie94
- Quadverslaafde 
- Contacteer:
ik kijk normaal altijd op kapaza.be , heb ik me quad ook op gevonden voor 1400 euro met alle optie's die er nu op zitten , is niks aan verandert , aleen de kmkees schreef:Budget is te laag eigenlijk. Voor dat geld vind je geen goede blaster of barossa volgens mij... Je begint eigenlijk bij 2000euro. Moeilijk.. is het geen optie om door te sparen?
Gr

idd zul je wel een mooien voor vindenJohnBeton schreef: voor +/- 1500 euro kan je wel een ouder type blaster vinden denk ik.
 kijk maar goed op marktplaats.nl  kapaza.be/nl/de , veel suc6 met het zoeken
 kijk maar goed op marktplaats.nl  kapaza.be/nl/de , veel suc6 met het zoekenBarossa Cheetah 170 cc  >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .   
Suzuki my way of life

Suzuki my way of life

, zelf rij ik geen wedstrijden
 , zelf rij ik geen wedstrijden 

of een chineeske ? rond de 1000 euro en de mankementjes oplossen zie andere topic hierover ?
  of een chineeske ? rond de 1000 euro en de mankementjes oplossen zie andere topic hierover ?  
 ____________________________________ Enjoy your live ______________________________
  ____________________________________ Enjoy your live ______________________________