 
 Dan kan je beter de 15-45 laten zitten.
Anders heb je 17-39.
Zou niet veel met orgineel maken denk.
Mvg:
Martijn



RVS demper van algmoto is vet, mooi donker geluid.bjornpanhuis schreef:Hallo, ik heb ook een bashan 200cc.
En wil nu graag die rvs demper van ALG moto. Heeft hier iemand ervaring mee? Geluid?
En mijn km en toerenteller, werken ernorm traag. Hoe kan dit? En is dit op te lossen.
En waar kan ik het beste straatbanden (velgen) kopen.
Hoe lang is de inrijd tijd?
alvast bedankt.
Bjorn

heb helemaal vergeten om op te letten hoeveel toeren ik draai als ik vol gas rijd, maar ik heb wel een x gezien dat ik 53km/u reed met 5d toeren.CivicTurbo schreef:hey, mijn teller gaat ook tot 99
ik heb nog geen 99 gereden.
mijn tacho reageert trouwens een beetje traag. er zit vertraging in het aangeven van de toeren en km/h.
hebben jullie dat ook?
@ jdrulez: is je top nu 97? dat is ook niet veel meer als origineel? zit je hoog in de toeren, of komt de quad niet verder in de toeren? hoeveel toeren draai je als je 97 gaat?
en JA banden balanceren helpt ENORM VEEL!
Daarnaast moet je ook controleren of je draagarmen speling hebben, wat ik met 100% zekerheid durf te zeggen.
de onderste en bovenste draagarmen hebben rubbere afdichtringen. ipv volledig vol te zitten met rubber zit hier achter wat vet (wat ook niet het geval is bij elke draagarm).
ik heb de leegte opgevuld met vloeibaar rubber (wat hard wordt) met een rekbaarheid van 35%.
het resultaat is dat de draagarmen nu wel rubberen bussen hebben. en de busjes zitten nu goed gevulcaniseerd. er zit absoluut geen speling meer op!
het rijgedrag is hierdoor EEEEENORM verbeterd! het zijwaarts richting zoeken is verdwenen. de quad doet nu gewoon wat ie moet doen en heeft geen eigen willekeurige wil.
als je je draagarmen los hebt. vet dan meteen de kogels goed in. dit voorkomt dat er geen water bij de kogels komt waardoor roest ontstaat en dat je geen speling op de kogels krijgt.
 
 UITLAAT GELUID:bjornpanhuis schreef:graag zou ik filmpje met sound ontvangen?
En knalt hij ook als je gas loslaat?
Gr bjorn




bjorn200 schreef:Doe je carbu eraf. Neem de onderkant van de carbu eraf. Wanneer het dekseltje eraf is ga je ongeveer in de midden een staafje zien zie je met een sleutel van 7 of 8 kunt losdraaien. Dit is een staafje (buisje) waarmee je naar een scooterzaak gaat. Vraag daar om de sproeier eruit te halen en zie eens hoe ze dat doen. Heel eenvoudig maar moeilijk uit te leggen. Tevens kunnen ze een andere sproeier monteren en ben je er zeker van dat de schroefdraad klopt. Dan terug naar huis en monteren.
Ik heb het een 2tal weken ook voor de eerste maal gedaan en dit lukte vrij goed. Niet zo moeilijk hoor.
Succes ermee.


 en hop afstellen.
  en hop afstellen. 
 