hallo .
ik heb een vraagje .
ik zou een quad willen kopen (dit zou mijn eerste quad zijn ) .
ben vandaag gaan zien in de winkel mijn eerste keuze ging naar de raptor 700 ,maar die baas van de winkel zij dat de kfx 450 r sneller was ,better optrekken en zelfdevan onderhoud en al .
nu mijn vraag is welke zouden jullie nemen ,ga er het meest op de baan mee rijden, en zit er veel verschil op de topsnelheid en het optrekken.
al vast badankt cabriofahrer.
raptor 700 of kfx 450r
-
- Toeschouwer
-
- Quadracer
voor baangebruik zou ik voor de 700 gaan hoor, de 450 van kawasaki is eerder gebouwd voor de cross deze heeft dus WEL meer onderhoud nodig. beschikken beiden over een achteruit wat ook wel handig kan zijn in het verkeer:)
daarbij is de 700 wel een stukje groter(comfort dus), 450 dus kleiner(en heb ook horen zeggen dat het frame iets zwakker zou zijn(?) geen idee of het klopt
700 heeft ook wat meer koppel
voor meer info zul je bij de 700'rijders moeten gaan
daarbij is de 700 wel een stukje groter(comfort dus), 450 dus kleiner(en heb ook horen zeggen dat het frame iets zwakker zou zijn(?) geen idee of het klopt
700 heeft ook wat meer koppel
voor meer info zul je bij de 700'rijders moeten gaan
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
2 x
ja ze hebben beide achteruit .
-
- Toeschouwer
ik zou voor de kawa gaan, k heb zelf ook kawasaki en nooit problemen mee en een maat van me heb een yamaha 450 en altijd problemen.
hij zei wel dat hij zn yamaha 700 heeft ingerolen voor een yamaha 450 omdat deze veel feller is. en dat vind hij ook zo.
hij heeft er wel aan zitten kooien maar uit eindelijk was hij goedkoper uit dan een 700.
dus als ik hem moet geloven zou ik voor een 450 gaan en licht tunen
mark
hij zei wel dat hij zn yamaha 700 heeft ingerolen voor een yamaha 450 omdat deze veel feller is. en dat vind hij ook zo.
hij heeft er wel aan zitten kooien maar uit eindelijk was hij goedkoper uit dan een 700.
dus als ik hem moet geloven zou ik voor een 450 gaan en licht tunen
mark