Kymco MXU 500

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie

Is een Kymco MXU 500 aan te raden ?

Aan te raden
8
53%
Niet aan te raden
7
47%

Totaal aantal stemmen: 15

Macronske
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Kymco MXU 500

Bericht door Macronske »

Hallo,

Kan er iemand mij zowel de voor- als nadelen van een Kymco MXU 500 opsommen aub ?

Is dit een goede quad ?

Ik heb er al een testrit mee gedaan en had een supergevoel...

Alvast bedankt voor de tips/info.

Grtz
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider

Bericht door PeRReWePS »

Ik zou voor prijs/kwaliteit toch voor de SYM 600 gaan. Echt een geweldige machine. Heb er gisteren mee proef gereden bij mijn dealer en voor 7700 euro met NL kenteken vind ik dat niet veel geld tegen over de bijna 9000 euro voor de Kymco 500...

Voor ietsjes meer dan 9000 euro heb je ook een Can-Am Outlander 400 met NL kenteken...
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ik heb nog niet met de 500 gereden, maar wel met een MXU 250, en ik moet zeggen dat dit zeer betrouwbare motors zijn en die 250 had ook een zeer laag verbruik .. Ik heb van Kymco niets slechts te vertellen. Het is niet voor niets één van de best verkochte merken in Frankrijk ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Bij mijn weten is er niets mis met Kymco. Alleen, ik, persoonlijk zou als ik een nieuwe quad ging kopen voor een yamaha, suzuki of honda gaan. Maar, dat vind ik persoonlijk. Ik zeg niet dat kymco niet goed is of alle yamaha's zijn beter maar ergens zit geld in. Ik denk dat Kymco van iets mindere kwaliteit is en afwerking.

Laat je budget het niet toe, dan zou ik als 2e optie voor een kymco gaan. Dus...
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lucky 20
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Lucky 20 »

kymco is gewoon GOED. is niet de top, maar je krijgt zeker waar voor je geld.

de mxu 500 is een goede machine die al enige tijd meedraait, rijdt lekker op de baan ,
kan zen mannetje meer dan staan in de modder..

behoort tot de meest verkochte merken in frankrijk.

goed aan stukken te geraken.
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Ik sluit me bij velen aan.

Is een goede machine, Geen wereldquad maar ook lange na geen troep.

Dus als je zn een wilt kopen, post foto's :honger:
YAMAHA BREEZE 125cc
ChinaCrisis
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door ChinaCrisis »

kees schreef:Bij mijn weten is er niets mis met Kymco. Alleen, ik, persoonlijk zou als ik een nieuwe quad ging kopen voor een yamaha, suzuki of honda gaan. Maar, dat vind ik persoonlijk. Ik zeg niet dat kymco niet goed is of alle yamaha's zijn beter maar ergens zit geld in. Ik denk dat Kymco van iets mindere kwaliteit is en afwerking.

Laat je budget het niet toe, dan zou ik als 2e optie voor een kymco gaan. Dus...
Pardon? Mindere afwerking?

Ik heb nog weinig quads gezien die zo mooi zijn afgewerkt als een Kymco (m.n. de 500). Heb er zelf geen, maar heb ze wel gezien.

Alle stekkertjes netjes in het plastic, mooie remleidingen, geen aangeplaktje lampjes en richtingaanwijzers... af fabriek geschikt voor op de weg. Wat wil je nog meer?

Hij heeft weinig onderhoud nodig, loopt niet duur.

Enige wat ik jammer vindt is dat de 500 voor een 4x4 niet superkrachtig is, maar aan de andere kant: heb je die kracht altijd nodig?
En de starre as: de een vindt dat heerlijk rijden, de ander wil liever onafhankelijk.

Ik begrijp nu nooit waarom - als iemand een quad wil kopen - direct Yamaha, Suzuki en Honda genoemd worden. Dat noem ik tunnelvisie. Ik heb zelf een Suz, ben er zeer tevreden mee, maar ben niet te beroerd breder te kijken. Zouden anderen ook eens moeten doen.
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

kymco

Bericht door libie »

Ik heb persoonlijk nog niet met een kymco gereden maar ik heb de indruk van speelgoedachtig. Als je de bouw gaat vergelijken met andere merken dat zie je toch duidelijk het verschil. Kies dan vlug eerder voor de CF Moto 500, ziet is veel degelijker uit is is ook degelijker. Dit voor een 5799 euro heb je een lier standaard en een prachtig display.
borrelworst
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door borrelworst »

ik zou de cf moto echt afraden heb er zelf mee gereden heeft een te grote draaicirkel het schakelen gaat zwaar bij elke regenbui water in koplampen en dashbord het frame gaat al snel roesten div keringen gaan lekken problemen met de cvt kruiskoppeling gebroken en dit alles in zeer korte tijd.
ik rij nu met kymco mxu 500 wat een verschil het is gewoon een probleemlose quad.
een kenis heeft al meer dan 10.000 km op de mxu 500 gereden ik zelf nu 1500 km probleemloos.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ik weet 1 ding, moest ik een deftige Kymco dealer in mijn buurt gehad hebben had ik nu een kymco 500 idv een suzuki KQ450...
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
zipcode
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zipcode »

wij hebben hier thuis ook twee kymco's staan het zijn wel beide 250cc en wij zijn er hier super tevreden van, men maat waar ik altijd mee ga gaan rijden heeft er ook twee staan en die is ook supertevreden, die gaat hem het volgende jaar ook een 400 kopen, succes met wat je ook beslist te kopen
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

kymco is TOPKWALITEIT ! en is in frankrijk niet één van de best verkochte merken maar is al jaren HET BEST VERKOCHTE MERK ! + ook enkele keren quad van het jaar geweest. het is ni voor niks dat ook andere merken met kymcomotoren werken, zelfs BMW doet beroep op kymco voor de motor van hun 450 enduro. ik heb al meegemaakt dat een MXU 500, de grizzly 700 moest lostrekken uit de modder. totaal geen probleem :applaus: en die grizzlyrijders stonden er een beetje verstomd bij :? idem voor de nieuwe side by side, de tegenhanger van de rhino. die is véél beter dan de rhino :crossercool:
Plaats reactie