gelderland
gelderland
Ik ben benieuwd welke quad riders er in gelderland wonen. Dit ook om is een ritje te organiseren.
Ik woon in:
Wapenveld (vlakbij Zwolle)
Ik woon in:
Wapenveld (vlakbij Zwolle)
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Rit Gelderland
Moet je juist uit Gelderland komen?
Wij wonen in de Kop van Noord-Holland (Hippolytushoef) en komen graag een keer in Gelderland rijden.
Dat is juist leuk om eens in een andere omgeving te rijden
En afstand maakt voor ons niets uit, als het voor een mooie Quadrit is
Als je het op dit forum meld, bij "Kalender Ritten & Vrij Rijden" dan kun je zeker op meer lotgenoten reken.
Dus als de datum ons past kun je ons op de lijst zetten.
Groeten,
Jack en Rick
Wij wonen in de Kop van Noord-Holland (Hippolytushoef) en komen graag een keer in Gelderland rijden.
Dat is juist leuk om eens in een andere omgeving te rijden
En afstand maakt voor ons niets uit, als het voor een mooie Quadrit is
Als je het op dit forum meld, bij "Kalender Ritten & Vrij Rijden" dan kun je zeker op meer lotgenoten reken.
Dus als de datum ons past kun je ons op de lijst zetten.
Groeten,
Jack en Rick
Laatst gewijzigd door jack dubbelu op za 18 okt, 2008 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Outlander 1000 XT
jazeker maar ik kan daar niet rijden ik heb geen crosquad en je moet maar hoopen datdetoren schreef:daslekker jij heb een eigen quadbaan in geldermalsen .Dinand schreef:Hallo
Geldermalsen
Grt Dinand
ze niet in de nek springen ga er wel eens kijken ik ga liever naar de maasvlakte.
Grt Dinand
Een super tevreden suzuki rijder .
Hier in geldermalsen heb je buiten de crosbaan ook een leuke plek is niet zo groot maar je van niemand last en er zitten een paar mooie bulten in.detoren schreef:kijk daar heb ik een vraag voor waar rij jij ofroad want medel in tiel begint saai te worden weet jij een leuke niet al te opvallende plaats om beetje te rommelen ofroad ?tointjuh schreef:waadenoijen.
Grt
suzuki power.
Toegevoegd na 2 minuten:
Als het een keer een mooie dag is ga ik weer een keer dat is meestal op zaterdag of zondag.detoren schreef:wel als je naar de maasvlakte ga dan roep je maar ben er nog nooit geweest dan ga ik eens mee .
Grt Dinand
Een super tevreden suzuki rijder .