Voor transport kan het geen kwaad als je hem maar genoeg laat staan voordat je start zodat de olie zich kan verdelen.Ludovic 250 schreef:wat je al niet moet doen is je quad rechtop zetten
Benzine overflow
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ket kan zijn dat je pointooke (de juiste naam ken ik nie) da is zo precies een aluminium kogeltja dat op je vlotter zit en dat heeft een scherp rubberen kopje. tkan zijn dat dat rubbere kopje wat uitgesleten is en dat je vlotter niet 100% op zen juiste niveau komt en daardoor wat rapper drupt. Had dit ook voor, nieuw pointooke gestoken en opgelost.
greetz
greetz
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Van waar komt de benzine ? Als die van aan de dop komt, zijn er oplossingen door een dop te monteren met terugslagklep. Dan sluit die mooi af, kan er lucht in maar geen benzine uit. Zonder dergelijke dop zijn de meeste tanks voorzien om luchtinlaat op een of andere wijze toe te laten, anders trek je vacuum in je tank. Die opening dichten en dop met terugslagklep monteren.
-
- Quad Expert
de benzine komt van de overflow van de vlotterkamerLinhai schreef:Van waar komt de benzine ? Als die van aan de dop komt, zijn er oplossingen door een dop te monteren met terugslagklep. Dan sluit die mooi af, kan er lucht in maar geen benzine uit. Zonder dergelijke dop zijn de meeste tanks voorzien om luchtinlaat op een of andere wijze toe te laten, anders trek je vacuum in je tank. Die opening dichten en dop met terugslagklep monteren.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ja als ik stilsta dan lekt ie niet he en onder het wheelie-en stroomt het gewoon eruit, er blijft niet echt een plasje staan.
Zou het aanpassen van het vlotternivo een oplossing bieden?
Want het zaakje lekt niet alleen als je echt vertikaal staat maar ook als je wat schuin springt ofzo.
Ben volgens mij op de cross gisteren meer benzine verloren door de overflow dan aan de motor...
Zou het aanpassen van het vlotternivo een oplossing bieden?
Want het zaakje lekt niet alleen als je echt vertikaal staat maar ook als je wat schuin springt ofzo.
Ben volgens mij op de cross gisteren meer benzine verloren door de overflow dan aan de motor...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Je kan dat vlotterniveau eens checken door een doorzichtig darmpje in de plaats te hangen en dan die aftapschroef een opendraaien terwijl je het darmpje omhoog houdt. (werk
Normaal (zie werplaatsboek) ligt dit niveau ter hoogte van de overgang tuss vlotterhuis en carb.
Als dit nog hoger ligt, dan zou ik het veertje een beetje bijplooien zodat het vlotterpinnetje vlugger sluit.
Normaal (zie werplaatsboek) ligt dit niveau ter hoogte van de overgang tuss vlotterhuis en carb.
Als dit nog hoger ligt, dan zou ik het veertje een beetje bijplooien zodat het vlotterpinnetje vlugger sluit.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Je kan het niveau van je vlotter aanpassen. Je kan even experimenteren als je wil. Kan geen kwaad. Gewoon de vlotter verlagen en dan een stuk volg gas geven en kijken of ie nog genoeg benzine krijgt. Als ie begint te schieten wil dat zeggen dat ie niet genoeg krijgt en moet vlotter weer omhoog.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer: