gelderland

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
jdrulez
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door jdrulez »

hmmmm... niemand woont echt dichtbij elkaar, das jammer. Er valt hier echt een mooie route uit teplannen, zowel bos als straat. Nadeel is, mijn quad loopt maar 100, en als ik eerst al ik weet niet hoeveel km moet gaan rijden om op een afgesproken plek te komen is het al niet leuk meer. Dus hoop echt dat er nog mensen zijn die toch het er voor over hebben, of in de "buurt'' wonen.

:roll:
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

Dat wordt dan een rit bij jou in de buurt uitzetten... Wij komen wel naar je toe dan om te rijden.
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door detoren »

jdrulez schreef:hmmmm... niemand woont echt dichtbij elkaar, das jammer. Er valt hier echt een mooie route uit teplannen, zowel bos als straat. Nadeel is, mijn quad loopt maar 100, en als ik eerst al ik weet niet hoeveel km moet gaan rijden om op een afgesproken plek te komen is het al niet leuk meer. Dus hoop echt dat er nog mensen zijn die toch het er voor over hebben, of in de "buurt'' wonen.

:roll:
als jij de weg in de bossen weet bij heerde en epe en omstreken zonder teveel illegaal te rijden kom ik wel een keer die kant op prachtig daar .

en mijn quad loopt makkelijk over de honderd maar dan is voor mij de lol er af ik rij liever 30 ofroad dan 100 on :).
Dinand
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Dinand »

Mijn quad loopt ook maar 100 km maar als ik het te ver vind heb ik een aanhanger waar ik hem opzet. :p
Dus voor mij is het altijd mogelijk.
:crossercool:
Grt
Een super tevreden suzuki rijder .
jdrulez
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door jdrulez »

hey, ik zal ff een rit uitstippelen, mijn vader werkt elke dag in de bossen hier in de buurt. En kent eigenlijk de bos met de ogen dicht :) Ik zal samen met hem is even kijken voor een rit.
Combinatie van bos en straat dus, maar meer bos begrijp ik dus? En de lengte van de rit? :crossercool:
Plaats reactie