hmmmm... niemand woont echt dichtbij elkaar, das jammer. Er valt hier echt een mooie route uit teplannen, zowel bos als straat. Nadeel is, mijn quad loopt maar 100, en als ik eerst al ik weet niet hoeveel km moet gaan rijden om op een afgesproken plek te komen is het al niet leuk meer. Dus hoop echt dat er nog mensen zijn die toch het er voor over hebben, of in de "buurt'' wonen.
gelderland
- detoren
- Quadfanaat
- Contacteer:
als jij de weg in de bossen weet bij heerde en epe en omstreken zonder teveel illegaal te rijden kom ik wel een keer die kant op prachtig daar .jdrulez schreef:hmmmm... niemand woont echt dichtbij elkaar, das jammer. Er valt hier echt een mooie route uit teplannen, zowel bos als straat. Nadeel is, mijn quad loopt maar 100, en als ik eerst al ik weet niet hoeveel km moet gaan rijden om op een afgesproken plek te komen is het al niet leuk meer. Dus hoop echt dat er nog mensen zijn die toch het er voor over hebben, of in de "buurt'' wonen.
en mijn quad loopt makkelijk over de honderd maar dan is voor mij de lol er af ik rij liever 30 ofroad dan 100 on .