$$$ THE BLUE STALLION $$$
-
- Pro Quadrider
best wel cool
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja nog ene erbij nu kan ik toch mijn clubke oprichten zoals ik al tegen snowy zei "de brandblusserkes"
staat deze niet slecht voor het opspattend water of vuil
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadfanaat
Haha, ferm clubke danyamahakoppel schreef:ja nog ene erbij nu kan ik toch mijn clubke oprichten zoals ik al tegen snowy zei "de brandblusserkes"
Ja, kheb em gistere avond er pas opgehangen, dus kheb nog niet echt ermee rondgereden..Maar dat is nog maar een voorlopige plaats waar 'm nu hangt, alluwel ik hem daar wel vet staan vindt + Kheb genoeg propere vodjes voor 'm derna af te kuisen he Kris
Greetzzz,
VOss
$$$ THE BLUE STALLION $$$
Never drive faster then your guardian angel can fly
Take it to the Streets
Never drive faster then your guardian angel can fly
Take it to the Streets
.
hola is ferm dacht hem eerst op mijne te zette ma heb ene zwarte nodig die blauwe was nog van mijn tuning project met de auto ale mijn vorige auto kon er nix meer bij doen dus liever iemand anders er een splezier mee doen
Vatos Locos
Re: $$$ THE BLUE STALLION $$$
Hey Voske!!
Die Blaster ziet er heel mooi uit hoor!!
Nu kan ik me vergissen maar volgens mij heb ik deze wel tekoop zien staan?....waarom?
Groete!
Die Blaster ziet er heel mooi uit hoor!!
Nu kan ik me vergissen maar volgens mij heb ik deze wel tekoop zien staan?....waarom?
Groete!
2takt
Re: $$$ THE BLUE STALLION $$$
vet machine !!
brandblussertje is super
brandblussertje is super