Quad gezocht voor op mijn 18e Cpi 250 evo?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
R-onald
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 13 aug, 2007 10:24
Locatie: austerlitz (NL)

Quad gezocht voor op mijn 18e Cpi 250 evo?

Bericht door R-onald »

Hallo,

ik word binnekort 18, mooie quad op autokenteken zou dus niet mistaan. Ben dus al hevig aan het zoeken.
Banshan etc en die chineese troep moet ik allemaal niet hebben. Budget is ongeveer 4000 euro.

Ik heb het volgende gezien op internet:

http://www.quadparadijs.nl/Prijskaarten ... CPI250.htm

wat vinden jullie hier van? wat is zijn topsnelheid en wie heeft er ervaring mee?

bedankt
gr ronald
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

is dit niks?

http://link.marktplaats.nl/192434763
aangezien je toch iets over de 4000 heen gaat is deze ook super
http://link.marktplaats.nl/201616286
tomas
Quadrider
Quadrider
Berichten: 335
Lid geworden op: do 24 apr, 2008 02:34

Bericht door tomas »

lijkt wel een 700 die raptor 350 :shock:
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

De TGB 250. De laatste gaan voor 4300 euro weg. Ze staan nog wel hier en daar bij de dealers. Het is een grote degelijke quad. Redelijk snel. Loopt zeker 90 km per uur. Groot zat voor 2 personen.

Ik heb er net zelf een gekocht.

De motor is van Sym, en staat bekend als zeer betrouwbaar.
tomas
Quadrider
Quadrider
Berichten: 335
Lid geworden op: do 24 apr, 2008 02:34

Bericht door tomas »

lijkt wel een 700 die raptor 350 :shock:
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Bericht door Koen Berendsen »

tomas schreef:lijkt wel een 700 die raptor 350 :shock:
Lijkt ook hardstikke nieuw!
YAMAHA BREEZE 125cc
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Bericht door cyclonedriver »

voor dat budget koop je toch gewoon een kymco :idea: die gaan zowiezo standaard al 90 km/u en zijn zéér kwalitatief :crossercool:
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

Alleen jammer dat een Kymco voor dit budget qua formaat meer weg heeft van een kinderquad...

Ik heb zelf ook naar Kymco gekeken. Vooral omdat deze zo goed zouden zijn volgens velen. De 250 cc is echter een heel klein quadje. Net als mijn Sym Track Runner. Zal op zich niks op aan te merken zijn. De Sym was technisch ook een perfecte quad.

Maar de TGB is in 250 cc uitvoering net zo groot als zijn grotere 425 broer. Echt een hele mooie en degelijke quad, zeker gezien de relatief bescheiden prijs.

De SMC 250 is volgens mij nog steeds gebaseerd op de Barossa. Dit zijn prima quads. Alleen het frame is vrij klein. Als je zelf wat groter bent, zit je al snel voor lul op zo'n ding.
R-onald
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 13 aug, 2007 10:24
Locatie: austerlitz (NL)

Bericht door R-onald »

Paul Snip schreef:Alleen jammer dat een Kymco voor dit budget qua formaat meer weg heeft van een kinderquad...

Ik heb zelf ook naar Kymco gekeken. Vooral omdat deze zo goed zouden zijn volgens velen. De 250 cc is echter een heel klein quadje. Net als mijn Sym Track Runner. Zal op zich niks op aan te merken zijn. De Sym was technisch ook een perfecte quad.

Maar de TGB is in 250 cc uitvoering net zo groot als zijn grotere 425 broer. Echt een hele mooie en degelijke quad, zeker gezien de relatief bescheiden prijs.

De SMC 250 is volgens mij nog steeds gebaseerd op de Barossa. Dit zijn prima quads. Alleen het frame is vrij klein. Als je zelf wat groter bent, zit je al snel voor *** op zo'n ding.
inderdaad ik wil graag een beetje grote en 'stoere' quad nou is die cpi ook niet zo heel groot maarja weet iemand anders wat leuks in deze prijsklasse?
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

Groot formaat, degelijk en redelijk snel... dan kom je echt automatisch bij een TGB uit.

Voordeel is dat hier inmiddels een redelijk uitgebreide dealer organisatie achter staat.

De 250 cc wordt volgens mij niet meer geleverd in Nederland. Je komt dan automatisch bij de 325 cc uit. Deze kost 5000 euro. Maar dan kun je ook voor het nieuwe model gaan, de Target 325.

http://www.tgb.com.tw/

De Blade 250

Afbeelding

De Target 325

Afbeelding
Scratch
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 802
Lid geworden op: do 05 jul, 2007 17:49

Bericht door Scratch »

ey,
vet dat je voor een quad gaat:)

ik zou gaan kijken voor een raptor 350 of de warrior.

een cpi of barossa 250cc zijn zeker leuke quads maar je zult je snel gaan vervelen aangezien je sneller wilt.
Zelf mensen die een raptor 350cc hebben willen al snel naar de 660 of 700.

een suzuki ltz400 is dan een leuke middenmoot maar licht boven je budget.

Als je dan toch een zeer vinnig, snel quadje wil zou ik voor een blaster gaan maar die is weer klein.

tja het is niet makkeijk:

greetz
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Bericht door cyclonedriver »

Paul Snip schreef:Alleen jammer dat een Kymco voor dit budget qua formaat meer weg heeft van een kinderquad...

Ik heb zelf ook naar Kymco gekeken. Vooral omdat deze zo goed zouden zijn volgens velen. De 250 cc is echter een heel klein quadje.
:?: :?: :?: kinderquad :?: heel klein quadje :?: wa zever is da nu weer :?
tomas
Quadrider
Quadrider
Berichten: 335
Lid geworden op: do 24 apr, 2008 02:34

Bericht door tomas »

kzou voor een ltz gaan
R-onald
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 13 aug, 2007 10:24
Locatie: austerlitz (NL)

Bericht door R-onald »

ja die Suzuki ltz vond ik ook al een hele mooie quad! ik denk dat ik toch eventjes doorspaar voor een ltz voordat ik spijt krijg van een 250cctje. Het is vooral moeilijk omdat sommige quads zo klein ogen.
Liefst natuurlijk een raptor 700 maar zoals al gezegd is de ltz een leuk tussenmaatje.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

als ik jou was zou ik ook met dat budget naar de ''grotere'' merken gaan kijken. je kunt onderandere de yamaha warrior/raptor 350 kiezen
waarschijnlijk vind je na ff wachten misschien wel een ltz/kfx 400 voor rond de 4000 euro. en als je doorspaart vind je rond de 5000 wel een raptor 660. of een honda 450

Als ik jou was zou ik die CPI laten staan. hij is zo gemaakt :S ''chrome wielen'' KUCHKUCH chrome cilinder kop KUCH

Kymco zou kunnen maar als je toch het geld hebt kan je die net zo goed ook over slaan :D
Plaats reactie