De breeze is een erg goede quad voor een jonge quadrijder! De grizzly is het nieuwe model van de breeze en is op een paar kleine aanpassingen hetzelfde.
Hier een topic waar je op moet letten met de aanschaf van een nieuwe quad:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... nkoop+quad
@cyclonedriver: Hoe alsjeblieft eens op over de kymco, net zoals quad-racerrr zegt. Je begint telkens over kymco terwijl dat niet de vraag is!
Ik heb zelf geen ervaring met kymco, ik denk dat het wel goede quads zijn. Maar het prijsverschil vind ik nog erg klein met de A-merken. (Ik vind ze te duur voor een nog vrij onbekend merk in nl.)
Ik best wel vaak aan jou of een andere kymco rijder om duidelijke verschillen tussen yamaha en kymco gevraagd. Deze vragen zijn nooit beantwoord
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
!
In een voorgaand topic heb ik ook een vraag aan jou gesteld die je niet beantwoord heb, waarom wil je niet in discussie gaan terwijl je telkens kymco promoot. Ik vind het goed als je een merk promoot, maar dan moet je ook duidelijk kunnen maken waarom zo'n merk goed is.
Je vergelijkt een kymco 400 met een wolverine 450. Een wolverine 450 is een kruising tussen sport en utility, dus die kun je nooit vergelijken met een kymco 400
Ik vraag het hier nu weer! Waarom is een kymco 150 beter dan een grizzly? Ik wil nu eens een keer duidelijke verschillen horen en niet zoiets vaags als betere afwerking, leg dan uit wat er beter is.
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)