Nieuwe ForumSoftware

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door zilladude »

ziet er zeer cool uit !!
zal wel even wennen zijn !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Alfredo »

Foto's worden vanaf nu weer automatisch verkleind. Ook werden er Google ads toegevoegd, maar enkel voor gasten.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door zilladude »

de chat die is wel weg precies ?
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
vdm88
Quadrider
Quadrider
Berichten: 399
Lid geworden op: di 27 mar, 2007 21:02
Locatie: Hasselt

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door vdm88 »

Ik vind het zeker een verbetering, deze nieuwe forumversie.
Ik vind het ook een zeer goede lay-out, enkel zou ik de kleuren aanpassen.
Nu liggen alle kleuren dicht bij elkaar, waardoor het nogal druk oogt.

mvg,

vdm88
Afbeelding
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Boncari »

Erg goed werk verricht!! :duimhoog:
De header is ook mooi geworden. Helaas is het forum wat minder overzichtelijk geworden. Verder kan ik geen minpunten verzinnen.

Kun je nu ook op het forum een youtube filmje bekijken, zonder eerst op de link te klikken?
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Charger69 »

kees schreef:
Charger69 schreef: Over het informatief blijven van een forum : dit is praktisch onmogelijk doordat iedereen wel ergens van mening is dat hij of zij ergens een vraag of weet ik veel wat heeft en dat niet altijd van technische aard is. Chat toestanden gaan er altijd onstaan en zeker met zo een brede waaier van topic onderwerpen waar men in kan posten.
Een forum is niet enkel technisch maar is voor velen een vorm van communicatie buiten chatboxen als msn om.
Vind ik ook. Ik heb altijd z'n hekel als mensen zeggen "offtopic". Ik hoop niet dat het te streng word.
Kijk oorspronkelijk is het een messageboard, dus een berichtenforum. In een berichtenbord kan het nooit de bedoeling zijn dat het steeds louter informatieve en technische postings gaan zijn. Dit zou discriminerend zijn want dan zouden er heel wat onderdelen moeten verdwijnen en ook heel wat foto's over van alles en nog wat inclusief foto's van quads die als Tuningproject worden aanzien enz...

Dus hoe je het ook stelt het zal altijd op 1 of andere manier een vorm van chatten zijn, ondanks dat er een chatbox was waar trouwens zo goed als niemand gebruik van maakte. Dus gaat men de topics gebruiken om met elkaar te communiceren :wink:

Is helemaal niet slecht bedoeld wat ik hier schrijf, maar gewoonweg een feit dat men onder ogen moet zien.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Alfredo »

Dat is het punt ook niet. Er zijn delen van het forum waar zoveel gezeverd mag worden als je wilt, maar hou de zever dan ook in die categorieën. Er is niemand gediend bij offtopic berichten in het technische gedeelte van het forum, of bij de verkoopstopics. Daar gaan we vanaf nu dus ook strenger optreden, anders blijft het voor niemand overzichtelijk.
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door JohnBeton »

Misschien wel een kleine opmerking, hyperlinks worden nu in hetzelfde venster geopend waar dat vroeger in een nieuw venster werd geopend, dat leek me handiger.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Haagje »

idd chat weg :|
cobby
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1271
Lid geworden op: ma 16 apr, 2007 13:37
Locatie: ( Belgie )

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door cobby »

Ziet er goed uit .
Heb nu niet veel tijd maar ik ben reeds positief :applaus:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
IzzY
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 577
Lid geworden op: di 27 mar, 2007 18:50
Locatie: krommenie (N-H)

Bericht door IzzY »

drukke layout, maar vernieuwend, dus lekker fris !

enigste wat mij meteen als minpuntje opviel, is dat je niet meer ziet door wie het topic word aangemaakt.
ik mis dat wel.

ik hoop dat er nu idd een wat scherper toezicht komt op het offtopic,
want soms gaat het nergens over,
netzoals al die topic kicks, de zogenaamde 'up' omdat iemand toevallig 1 dag niet gereageerd heeft.

:applaus:
die jonge van het forum, met die lekkere reet
Steffen
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1393
Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Steffen »

Dit is grote verbetering van het forum.
Hopelijk worden de 'nieuwe' regels door iedereen goed nageleefd.
nogmaals chapeau voor Alfredo en Alfa :buig: :buig:
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Tramonto »

knap :)
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Re:

Bericht door Alfredo »

IzzY schreef:drukke layout, maar vernieuwend, dus lekker fris !

enigste wat mij meteen als minpuntje opviel, is dat je niet meer ziet door wie het topic word aangemaakt.
ik mis dat wel.
Ik heb de layout minder druk proberen te maken door die informatie onder de topictitel te verwijderen. In de plaats daarvan is hij terug toegevoegd aan de topictitel zelf. Even met je muis erop gaan staan en je zou normaal gezien alles in een popup te zien moeten krijgen.
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Re: Nieuwe ForumSoftware

Bericht door Koen Berendsen »

Geweldig!!!!

prachtige lay out! Ik ben zelf ook bezig met leren van websites en ik weet hoe moeilijk dat is om de jeugde kleuren toe te passen.

Ik heb allleen een vraagje:

Toen ik eens negatief reageerde (ik was fout) op een bashan topic kreeg ik een dikke - door mijn reputatie. Volgens mij (want ik was er voorheen niet mee bezig en kon na die gele kaart een tijd niet stemmen totdat dit forum er is) waren dat alleen bezoekers en geen moderators.

Is het nu zo dat alleen moderators een waarschuwing/ban kunnen geven? Na hoeveel waarschuwingen word je van het forum geweerd? En staat dat ergens genoteerd?

Maar ik ben blij dat de reputatie eraf is want ik vnd het niet fijn om reputatie van -2 te hebben terwijl ik buiten dat verkeerde grapje mijn best deed om serieus te blijven!

Bedankt! Want zonder die mensen die hun vrije tijd opofferen om dit forum van nieuwe updates te voorzien blijft het een oud en stijf forum. Nu ziet ie er zeer vlot en hip uit! :applaus:
YAMAHA BREEZE 125cc
Plaats reactie