Ik reed zaterdag mijn quad (raptor 660) naar de lokale dealer voor een onderhoud.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en dus ook niet tijdens die rit.
Een dag later krijg ik telefoon van de dealer dat, toen hij de quad wou verplaatsen van waar ik 'm neer gezet had naar z'n werkplaats de quad heel raar deed. Starten en stationair draaien deed hij perfect.
MAAR vanaf een bepaalde versnelling (3de dacht ik) begint de quad te sputteren en valt hij uit.
1. Kan dit zomaar spontaan gebeuren? Ik zet dat ding perfect neer, en bij de volgende rit is er iets serieus mis. Het lijkt me allemaal zo'n toeval dat dit net bij de dealer gebeurd terwijl ik al lang rond rij zonder ooit een probleem te hebben.
2. Wat kan dit allemaal zijn? Iets vaak voorkomend bij raptor 660? ...
Alle tips zijn welkom.
Raptor 660 - wat kan het zijn?
Re: Raptor 660 - wat kan het zijn?
dat is je handrem die blijft hangen, of een slecht contact op de sensor er van..
Controleer die maar eens.
Controleer die maar eens.
Dat zou werkelijk het toppunt zijn!
Hij vroeg me waarom die handrem afgekoppeld was toen ik 'm bracht.
Ik zei 'de vorige eigenaar heeft dat gedaan omdat die vaak poblemen geven bij raptor 660'.
Hij 'tiens, waarom zou ge dat niet gebruiken. Ik zal die terug maken en dan ziet ge maar...'
Als dat 't nu is he...zou toppunt zijn! Morgen snel bellen!
Dank u voor de tip.
Hij vroeg me waarom die handrem afgekoppeld was toen ik 'm bracht.
Ik zei 'de vorige eigenaar heeft dat gedaan omdat die vaak poblemen geven bij raptor 660'.
Hij 'tiens, waarom zou ge dat niet gebruiken. Ik zal die terug maken en dan ziet ge maar...'
Als dat 't nu is he...zou toppunt zijn! Morgen snel bellen!
Dank u voor de tip.
Anders gewoon helamaal eraf halen dan heb je nergens meer last van dat ding gebruik je toch nooit, of wel?
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Ik wist bijgod nog niet eens hoe het ding zou moeten werken!Léon schreef:Anders gewoon helamaal eraf halen dan heb je nergens meer last van dat ding gebruik je toch nooit, of wel?
Ik heb dat werkelijk nog nooit gebruikt, ik laat 'm gewoon altijd in versnelling staan.
Ik kan de kerel trouwens niet bereiken! Stomme feestdag! Ik hoop maar dat die niet nóg meer uit elkaar zit te vijzen, en al zeker dat ik die werkuren niet ga moeten betalen.