en als ik een raptor 350 met ene van 19 jaar van me af kan rijden zal dat met een cheetah 170 cc ook wel lukkenbarossa chetaa schreef:blaster007 schreef:http://www.mc-lille.be
je kan altijd ff bellen dan weet je of het open is
en je kan een blaster niet vergelijken met een cheetah eh 4 takt en 2 takt ik heb een raptor 350 4takt los van me afgereden fijn circuit fijner als genk misschien
yooo
ik heb met nicolas samen zitten te rijden toen hij zijn blaster nog had met tuning , en ik zonder
maar jij zegt dus dat het niet zwaar is ??
mc lille!
-
- Quadrider
Re: mc lille ! ! ! ! ! !
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dat licht ook aant het rijden van je zelf , want die van jouw ziet vrij standaart uit he ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
-
- Quadrider
uh nee toch niet rino volledige uitlaat ; spoorverbreders voor en achter ; veerhoezen ; polisport handkappen ; nerfbars
uwe is nie normaal getuned eh wow
meer heb ik niet nodig want er komt een ltr dus
uwe is nie normaal getuned eh wow
meer heb ik niet nodig want er komt een ltr dus
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
motor is nog orgineel , is niks aan gedaan worden , en anderen optie's staan in de garage
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Quadrider
Re: mc lille!
de bergen in lille liggen altijd verschillend van stijlte .... de tafelberg licht ook niet zo als hem begin 2007 lag ..
voor de rest is het parcout ik moet zeggen ... ze doen er alles aan om het open te houden ....
opening ..
van maart toto oktober woensdag en donderdag van 14.00 tot 19.00 .. zaterdags van 12.00 tot 17.00 ...
en zondags gelieven te bellen ... want de 1week is het jeugd en de andere week de volwassene
als de jeugd rijd ... is het nog mogelijk om van 14.00 of 14.30 te trainen tot 17.00
voor de rest is het parcout ik moet zeggen ... ze doen er alles aan om het open te houden ....
opening ..
van maart toto oktober woensdag en donderdag van 14.00 tot 19.00 .. zaterdags van 12.00 tot 17.00 ...
en zondags gelieven te bellen ... want de 1week is het jeugd en de andere week de volwassene
als de jeugd rijd ... is het nog mogelijk om van 14.00 of 14.30 te trainen tot 17.00