Hallo, Kan ik een Yamaha Kodiak eenvoudig ombouwen vooor een wegkeuring zodat met kenteken kan rijden?
Spiegels en knipperlichten....e.d.? Vast bedankt voor een reactie. Zijn er complete setjes ergens te koop?
Ombouwen Yamaha Kodiak naar kenteken.
Re: Ombouwen Yamaha Kodiak naar kenteken.
hey
bij iedere dealer zal je waarschijnlijk wel pinkers en spiegels kunnen vinden. mss kan je eens bij een yamaha dealer gaan en om de officiele kit vragen. dan heb je direct alles.
maar inschrijven zal pas mogelijk zijn indien uw quad over papieren beschikt
grtz
sébastien
bij iedere dealer zal je waarschijnlijk wel pinkers en spiegels kunnen vinden. mss kan je eens bij een yamaha dealer gaan en om de officiele kit vragen. dan heb je direct alles.
maar inschrijven zal pas mogelijk zijn indien uw quad over papieren beschikt
grtz
sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Hallo Sbastiaan bedankt voor je reactie, inmiddels ben ik er achter gekomen dat een Kodiak zoner TUV keuringspapieren niet zomaar op kenteken gezet kan worden. Zou meer dan 1500 euro kosten en dat is het mij niet waardof wordt ik verkeerd voorgelicht.
Nee hoor gaat een heel eind kloppen,ik heb zelf ook een kodiak 450 gehad en dat kost wel een paar euro's om hem op kenteken te zetten daarom had ik hem toen ook maar weer verkocht.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****