ik heb speling op men achteras van men yfz,
zitte hier soort van roulementen in die men kan vervangen?
+ speling tussen men tandwiel en achteras = nieuwe as?
Alvast vriendelijk bedankt,
Groeten
Achteras yfz 450 '05
-
Quicksilver
- Easy Quadrider

Achteras yfz 450 '05
---Yamaha YFZ 450---
-
vanpee jelle
- Quadracer

Re: Achteras yfz 450 '05
je moet eerst eens kijken dat als je je moeren van je achteras aandraait de speling weg is.
als hij na een ritje terug lost zit er speling op je lagers en moet je die veranderen.
dit kost je ongeveer 45€ als je bij quadfun bestelt dit zijn dan lagers van ALL-BALLS.
ik ben er allessinds zeer tevreden van, je kan er ook van SKF nemen die kan je bij deschouwer bestellen prijs zal hetzelfde zijn denk ik anders de originele die zijn van KOYO en trekken op niks.
dit alles is zonder plaatsen.
dit kun je zelf als je wat materiaal hebt en 2 rechterhanden anders mag je altijd een pb sturen ik ben van huldenberg en wil je gerust eens helpen als je dat wil.
grtz jelle
als hij na een ritje terug lost zit er speling op je lagers en moet je die veranderen.
dit kost je ongeveer 45€ als je bij quadfun bestelt dit zijn dan lagers van ALL-BALLS.
ik ben er allessinds zeer tevreden van, je kan er ook van SKF nemen die kan je bij deschouwer bestellen prijs zal hetzelfde zijn denk ik anders de originele die zijn van KOYO en trekken op niks.
dit alles is zonder plaatsen.
dit kun je zelf als je wat materiaal hebt en 2 rechterhanden anders mag je altijd een pb sturen ik ben van huldenberg en wil je gerust eens helpen als je dat wil.
grtz jelle
raptor 660 power
zo simpel is het niet met deze lagers van yfz
heb ze pas zelf vervangen
skf heeft niets van die maatvoering
standaard zijn het koyo lagers, en heb zelfs koyo benelux aan de lijn gehad, en zijn alleen via yamaha te bestellen
ze hebben me verteld dat koyo in opdracht van yamaha speciale lagers maken, die niet vrij op de markt leverbaar zijn
duur grapje €50 per lager, en er zitten er 4 in
heb ze later wel gezien bij all-bals
heb ze pas zelf vervangen
skf heeft niets van die maatvoering
standaard zijn het koyo lagers, en heb zelfs koyo benelux aan de lijn gehad, en zijn alleen via yamaha te bestellen
ze hebben me verteld dat koyo in opdracht van yamaha speciale lagers maken, die niet vrij op de markt leverbaar zijn
duur grapje €50 per lager, en er zitten er 4 in
heb ze later wel gezien bij all-bals
never drive faster then your angel can fly
idd, heb het bij m'n suzuki blok ook al gehad dat er koyo lagers in zaten die op maat gemaakt werden voor suzuki en niet in retail verkrijgbaar zijn.
All balls is een goed alternatief ofwel eens op ebay kijken, daar kan je ook kitjes vinden.
All balls is een goed alternatief ofwel eens op ebay kijken, daar kan je ook kitjes vinden.
-
Quicksilver
- Easy Quadrider

eerst en vooral bedankt voor de info,
ja,ik heb liever SKF,gekent en een zeer deftig merk,
nuja,dan zal ik eerst men moeren controleren op aanhaalmoment en indien nog speling,zal ik die all balls bestellen,
heb wel wa ervaring met auto's,nuja,quad zal ni moeilijker zijn he
en dat tandwiel,wat zou dat kunnen zijn?gewone slijtage?of is dat een conisch stuk?
Groeten
ja,ik heb liever SKF,gekent en een zeer deftig merk,
nuja,dan zal ik eerst men moeren controleren op aanhaalmoment en indien nog speling,zal ik die all balls bestellen,
heb wel wa ervaring met auto's,nuja,quad zal ni moeilijker zijn he
en dat tandwiel,wat zou dat kunnen zijn?gewone slijtage?of is dat een conisch stuk?
Groeten
---Yamaha YFZ 450---
-
vanpee jelle
- Quadracer

met het aandraaien van de as zal die speling ook weg gaan.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
-
Quicksilver
- Easy Quadrider