Yamaha rijdt al van bij de introductie van de yfz in 2004 met kayaba schokbrekers vooraan. Is inderdaad goed materiaal. Voordeel is dat het servicecenter voor Europa van Kayaba in Lommel zit. Zij hebben destijds onze standaard Yamaha vering gerevalved en was minstens even goed als veel aftermarket spul.
http://www.technical-touch.com/promo/in ... load=promo" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat Kashima gedoe is gewoon coating op de spindle.
Eén ding blijft jammer op al die standaard verbrede quads : deze worden gemaakt op Amerikaanse maximum maat van 50", waardoor je nog steeds minimum drie cm smaller zit dan meeste aftermarket die er nu rondrijden (in geval van 450R 6 cm). Hierdoor zullen er zeker zijn die toch andere armen en as gaan steken, waardoor je natuurlijk niet veel voordeel meer haalt uit je standaard verbreed...
Afwachten wat het gaat geven begin volgend seizoen in wedstrijdomstandigheden. Zou erg zijn dat ie slechter moest zijn dan de huidige, maar of ie in standaard uitvoering race klaar is moeten we nog afwachten.