Dakar 2009
Dakar 2009: Clip Argentina Chile
http://www.youtube.com/watch?v=WbIN1m6H ... /route.php" onclick="window.open(this.href);return false;
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Re: Dakar 2009
sorry, Daniël Willemsen gaat meerijden met de zijspan tijdens de opstapdagen van de Sidecarparty in de Veldhoek (tussen zelhem en ruurlo) En daar zal ik (in iedergeval 's avonds ) aanwezig zijn.
sorry, maar ik heb niet gezegt dat hij daar zou zijn
alleen dat ze int zelfde team zitten
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadrunner
Haha prima!mx jake schreef:sorry, Daniël Willemsen gaat meerijden met de zijspan tijdens de opstapdagen van de Sidecarparty in de Veldhoek (tussen zelhem en ruurlo) En daar zal ik (in iedergeval 's avonds ) aanwezig zijn.
Ik moet eerlijk zijn als het wat dichter in de buurt was was ik na de yamaha holland demo gegaan hoor!
Passen ze die Raptors nog aan? Lijkt me nogal wat met zn Raptor de Can-Am Ds 650 lijkt me een stuk confortabeler
YAMAHA BREEZE 125cc
die raptor zijn totaal anders dan een standaard 700
ze waren vandaag pas klaar
super mooi geworden
ze waren vandaag pas klaar
super mooi geworden
never drive faster then your angel can fly
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik dit een heel geslaagde ombouw : http://www.teamquadaventures.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hoor net dat Brusselers zijn sleutelbeen heeft gebroken op de dakar dag ! Hoop voor hem dat het nog goed komt !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Sleutelbeenbreuk Brusselers na valpartijAlex Brusselers is zaterdag tijdens de RTL GP: Dakar Pre-proloog zwaar ten val gekomen. De quad-rijder liep bij de buiteling een sleutelbeenbreuk en gekneusde ribben op.
Ten valBrusselers kwam 's ochtends vlak na de start van de voorronde ten val. Toen hij door de eerste bocht wilde driften, werd hij van de quad geslingerd waarna hij ook nog door de quad werd geraakt.
ZiekenhuisNa eerste onderzoek in het medisch centrum van het Eurocircuit werd Brusselers naar het ziekenhuis gebracht waar hij een nacht ter observatie moet blijven.
DeelnameHet is nog niet duidelijk of zijn deelname aan de Dakar Rally in gevaar komt. Brusselers is in ieder geval een week of zes uit de roulatie.
Ten valBrusselers kwam 's ochtends vlak na de start van de voorronde ten val. Toen hij door de eerste bocht wilde driften, werd hij van de quad geslingerd waarna hij ook nog door de quad werd geraakt.
ZiekenhuisNa eerste onderzoek in het medisch centrum van het Eurocircuit werd Brusselers naar het ziekenhuis gebracht waar hij een nacht ter observatie moet blijven.
DeelnameHet is nog niet duidelijk of zijn deelname aan de Dakar Rally in gevaar komt. Brusselers is in ieder geval een week of zes uit de roulatie.
http://www.rtl.nl/components/sport/gran ... _plain.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk en huiver......
kijk en huiver......
Dat is een best klappertje, als hij er maar weer staat over 7 werken, dan is het goed
Toch riskant zo met zandbanden over het asfalt driften
Toch riskant zo met zandbanden over het asfalt driften
-
- Quadrunner
Oei flinke smak!
Wist niet eens dat dat op TV geweest was. Eindelijk eens quads op TV en dan dit... Vinden ze mooi bij RTL maar hoop toch echt dat ie snel weer op de quad kan.
Wel appart die omgebouwde Raptor.
Wist niet eens dat dat op TV geweest was. Eindelijk eens quads op TV en dan dit... Vinden ze mooi bij RTL maar hoop toch echt dat ie snel weer op de quad kan.
Wel appart die omgebouwde Raptor.
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quadrunner
:O wat een klapper maakt die
Ja maakte inderdaad een flinke stuiter het is te hopen dat hij er kan zijn als het geweld losbarst
hij is maandag geholpen in het ziekenhuis ze hebben er een plaatje in gezet en vast geschroeft hij denkt wel mee te rijden in de dakar raceLéon schreef:Ja maakte inderdaad een flinke stuiter het is te hopen dat hij er kan zijn als het geweld losbarst
Nou laten wij het maar allen hopen dat hij erbij zal zijn die brabander kunnen ze toch niet missenwildor schreef:hij is maandag geholpen in het ziekenhuis ze hebben er een plaatje in gezet en vast geschroeft hij denkt wel mee te rijden in de dakar raceLéon schreef:Ja maakte inderdaad een flinke stuiter het is te hopen dat hij er kan zijn als het geweld losbarst