Groot gat in luchtfilterbak ,

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Groot gat in luchtfilterbak ,

Bericht door 72_mrd »

Ik heb sinds kort een groot gat in mijne luchtfilterbak omdat mijn uitlaat daar tegenkomt (doma)
Ik heb ze al gedemonteerd en terug bevestigd en andere manieren geprobeerd maar ze blijft steeds tegen mijn luchtfilterbak zitten.

Ik heb al vanaf het begin opgeschoven naar links omdat anders de uitlaat niet paste, dus opschuiven is ook geen optie.
Een nieuwe is ook niet echt een optie dan heb ik terug hetzelfde probleem en is het weggegooid geld.

Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn luchtfilterbak waterdicht blijft ?

Is wel niet echt duidelijk !

Afbeelding
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Re: Groot gat in luchtfilterbak ,

Bericht door vanpee jelle »

ik heb dit ook voor gehad met men 660 ook een domaik heb nu een aluminium luchtfilterbox steken.
je kan het gat misschien ook dichten met een aluplaat te plooien zodanig dat je uitlaat mooi kan passeren en je box waterdicht maken kan je met tec-7 tussen de plaat en de box spuiten en alles aantrekken met poprefetten of vijzjes.

grtz jelle
raptor 660 power
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door 72_mrd »

Thnx jelle

Die alu box heb je die zelf gemaakt of ergens besteld ?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

ik heb die hier op het forum kunnen overnemen van iemand ik heb me er een deksel laten op maken en rijd super nu geen last meer van water en gaten.

grtz jelle
raptor 660 power
Plaats reactie