Project [LT-R 450] p3: +13CM! (spoorverbreders)
Ik kon 80 km/uur rijden aan 7000 rpmWJB#222 schreef:hoeveel km top is er dan bijgekomen ?
Nu kan ik 100 km/uur rijden aan dezelfde toeren ( +- 20 km/uur )
Met die kleine wieltjes wel die ik daar gelegd heb, rijd dus 100 km/uur aan 7000 rpm.
Ik heb nu mijn Itp wielen terug gemonteerd, maar moet nog eens testen hoe snel ik ga daarmee nu
Grtz
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Quadrunner
Re: Project [LT-R 450] p3: +13CM! (spoorverbreders)
vanochtend spoorverbreders gemaakt voor achteraan, elk 65mm. ze moeten wel nog gespoten worden, en de hubs komen in het blauw. zal in de loop van volgende week kijken om de voorste te maken.
Suzuki LT-R 450 2006
breedt
staat mooi
waarvan heb je ze gemaakt ?
staat mooi
waarvan heb je ze gemaakt ?
die jonge van het forum, met die lekkere reet
ja nu staat hij wel lekker!
-
- Pro Quadrider
lekker breed !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
idd,, maar denk je niet dat er nu miss een slag in je as komt nu hij zo breed staat
w-tec club member
Ziet er mooi uit maar is dat nog wel stevig, ik denk als je daar eens een flinke sprong mee maakt dat het niet goed gaat ja kan ook aan mij liggen maar dat denk ik zo
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
-
- Quadrunner
voor het crossen gaan ze eraf, maar voor baangebruik en licht offroad vormt dat geen enkel probleem
Suzuki LT-R 450 2006
Hoe heb je ze gemaakt?...van welk materiaal?
Groeten!
Groeten!
2takt
-
- Quadrunner
ze zijn gemaakt uit gewoon ijzer
vandaag mijn pro elite bumpertje gaan halen, in de loop van de week wordt hij aangepast zodat hij op men ltr past
vandaag mijn pro elite bumpertje gaan halen, in de loop van de week wordt hij aangepast zodat hij op men ltr past
Suzuki LT-R 450 2006
na 4 maanden waren mijn lagers in de achteras versleten met zo breed te rijden op baanbanden op de baan natuurlijk werd er ook gedrift
Hier nog ne TBman se.. net eens jou quad bekeken, net als je puma een pareltje preciesPUM@@TJE schreef:na 4 maanden waren mijn lagers in de achteras versleten met zo breed te rijden op baanbanden op de baan natuurlijk werd er ook gedrift
mijne is nog ni af ze, nu ist volle bak crossenNHke schreef:Hier nog ne TBman se.. net eens jou quad bekeken, net als je puma een pareltje preciesPUM@@TJE schreef:na 4 maanden waren mijn lagers in de achteras versleten met zo breed te rijden op baanbanden op de baan natuurlijk werd er ook gedrift