verbreden warrior
verbreden warrior
ik wil dus mijn warrior verbreden, volgende week zou hij verbreed worden (+9 achter, +6 voor) maar ik heb zo eens zitten denken en zat te kijken naar mijn quad en zag dat mijn achteras in mijn velgen zit aan de diepere kant... dit is moeilijk uit te leggen maar moest ik dus gewoon mijn band omdraaien is mijn quad verbreed, theoretisch is dat volgens mij mogelijk maar of dat kwaad kan voor mijn velgen,... weet ik niet. Omdat mijn banden verkeerd zouden zitten doordat ik mijn wielen omdraai zou ik de linkse rechts steken en de rechtse links
kheb op paint ook eens proberen tekenen zo weet je misschien beter wat ik bedoel
jah die afbeelding lukt nie
alvast bedankt
kheb op paint ook eens proberen tekenen zo weet je misschien beter wat ik bedoel
jah die afbeelding lukt nie
alvast bedankt
Re: verbreden warrior
je wil gewoon je velgen van kant wisselen?
dat gaat en normaal gezien blijft je velg sterkte hetzelfde hoor
dat gaat en normaal gezien blijft je velg sterkte hetzelfde hoor
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja maar ik weet niet hoe het bij een warrior zit maar je moet eens kijken naar het ventieltje aan je band of dat dan nergens tegenschuurt...
--HoNdA 400--
ik ben er ook vrij zeker van dat dat zou lukken, het enige dat ik zag dat verkeerd zou zitten is dat mijn ventiel langs de binnenkant zit dan
idd maar die ventiel zit niet tegen mijn as ofzo.
ik had het ook gevraagd waar ik mijn quad ging verbreden maar die zij dat het niet goed was voor mijn velgen omdat ze dan omgekeerd draaien
kan iemand mij met zekerheid zeggen dat dat wel goed is?
of heeft dit al iemand eens gedaan?
ik had het ook gevraagd waar ik mijn quad ging verbreden maar die zij dat het niet goed was voor mijn velgen omdat ze dan omgekeerd draaien
kan iemand mij met zekerheid zeggen dat dat wel goed is?
of heeft dit al iemand eens gedaan?
- yamahakoppel
- Quad GOD
je kan die gemakkelijk omdraaien en van kant wisselen dan heb mijn voorste 6" velgen ook omgedraaid gemonteerd en veel km mee gemaakt en geen problemen gehad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
geeft geen enkel probleem, bij de blasters word dit ook vaak gedaan(wel aan de voorkant dan maar principe is hetzelfde)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
@ z-400 racer:
Wordt bij Blasters ook wel eens de band omgezet, terwijl je ook al Spoorverbreders hebt?
of is dit niet verantwoord?
Groet!
Wordt bij Blasters ook wel eens de band omgezet, terwijl je ook al Spoorverbreders hebt?
Groet!
2takt
dus het zal zeker niet schadelijk zijn voor mijn achtervelgen om ze om te draaien? er gaat dan misschien te veel gewicht zijn op de binnekant van mijn velgen?
hier zie je wat ik precies bedoel (achteraan)
http://bl122w.blu122.mail.live.com/att/ ... 7E29E1110|
alvast al bedankt maar ik wil wel dat ik geen schade krijg aan mijn quad dus ik wil zekerheid, ik heb het al gevraagt aan een dealer en die zegt dat ik zo niet mag prutsen
hier zie je wat ik precies bedoel (achteraan)
http://bl122w.blu122.mail.live.com/att/ ... 7E29E1110|
alvast al bedankt maar ik wil wel dat ik geen schade krijg aan mijn quad dus ik wil zekerheid, ik heb het al gevraagt aan een dealer en die zegt dat ik zo niet mag prutsen
doe foto even uploaden via imageshack ofzo
nu moet ik inloggen op hotmail.
nu moet ik inloggen op hotmail.
-
- Quadracer
dat zou mogelijk zijn, maar volgens mij zullen je rollementen van je hub er vrij hard van uitslijten. je hebt al spoorverbreders dus je staat al beetje breder. is niet echt nodig dan héTiesko schreef:@ z-400 racer:
Groet!
je veren krijgen btw ook een grotere hefboom dus zullen minder harde stoten aankunnen..
Laatst gewijzigd door z400_racer op wo 12 nov, 2008 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
Nee, het is ook niet echt nodig.. ik vroeg me alleen af of dit ook echt slechte gevolgen ZOU kunnen hebben..
Groeten!
Groeten!
2takt
-
- Quadrider
Ik heb de wielen achter ook omgekeerd zitten, geen enkel probleem, lekker stukkie breder.
Voor gaat trouwens niet ivm de remschijven.
Greetz
Voor gaat trouwens niet ivm de remschijven.
Greetz
Raptor 660 supermotard
ik he ondertueen mijn achterbanden eens omgewisseld maar zo was hij maar in totaal 6cm verbreed en dat vond ik wat te weinig dus heb ik ze terug normaal gezet en nu zitten er spoorverbreders op. (voor 6 en achter 9) ondertussen heb ik al nerfbars en in de loop van de week komen er nieuwe voorbanden op( m931 razr 20-6-10) en een bumper.
als ik tijd heb zal ik eens kijken voor foto's te posten
grtz en bedankt voor de reacties
als ik tijd heb zal ik eens kijken voor foto's te posten
grtz en bedankt voor de reacties