hallo moderators, aller eerst mijn complimenten,
ik vind het alltijd fantastisch dat er mensen zijn die zoveel vrije tijd in zoiets willen stoppen.
Ik ben hier nog niet zo heel lang actief, ben trouwens wel eerder hier iets actief geweest maar onder een andere naam,,nog uit mijn motortijd, mischien vandaar ook wat van mijn vergelijkingen.
waarom staan de koppen Algemeen, Review, Kalender ritten, en Rijverhalen onder hoofdstuk sportquad's??
4x4 quads toch reviews over onderdelen etc?
4x4 quads hebben toch ook kalender ritten?
4x4 quads hebben toch ook rijverhalen?
etc
waarom worden die niet helemaal apart in een hoofdstuk geplaatst?
en is het niet mogelijk om bijvoorbeeld per merk/type een blog te openen waarin je alles kwijt kunt,
kletspraat,
korte tech info, voor diepgaande info kun je dan wel weer verwijzen naar de werkplaats afdeling,
waar de beste aanbieding van het moment is
ritten afspraken etc. de definitieve datum dan wel weer in de kalender zetten zodat ook andere die toch zien en als nog kunnen beslisen mee te gaan
waarom moeten mensen met een sport quad de ritten hoofdstuk doorlezen opzoek naar een rit voor hun
en 4x4 quad rijders tussen alle wedstrijd en rit info van sport quad gaan zoeken?
bijv. ik reed een motor suzuki gsx 1400, dan ging ik naar dat forum deel (
http://www.motor-forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) en klaar daar waren alle mensen die zo'n ding hadden en waarmee je samen reed. gsx-r had weer een eigen deel.
ik hoefde dan niet tussen chopper/ crosser/racer info e.d. te zoeken als je begrijpt wat ik bedoel...
verder vind ik het ook mooier geworden als voorheen !!
alleen de zwarte letters op grijze achtergrond vind ik wat minder goed te lezen.(iets meer contrast zou wel lekker zijn, vooral op je telefoon...)