Suzuki ltz 400
Suzuki ltz 400
Hallo ik heb een suzuki ltz 400 op het oog, ik heb een aantal vragen over die quad.
Is € 4500.00 een redelijke prijs (2008 model, splinternieuw)?
Wat moet er opgezet worden om de quad te kunnen laten keuren, en waar kan ik die spullen kopen voor een redelijke prijs?
Is het qua power een quad waarmee je onroad en offroad veel plezier kunt beleven?
Ik zie jullie antwoorden met belangstelling tegemoet!!!!!!!!
Is € 4500.00 een redelijke prijs (2008 model, splinternieuw)?
Wat moet er opgezet worden om de quad te kunnen laten keuren, en waar kan ik die spullen kopen voor een redelijke prijs?
Is het qua power een quad waarmee je onroad en offroad veel plezier kunt beleven?
Ik zie jullie antwoorden met belangstelling tegemoet!!!!!!!!
Re: Suzuki ltz 400
ik vindt de prijs wel heel goedkoop!
2500 verlies maken op enkele maanden is toch wel veel!
ik rij al 2 jaar met een kfx en geniet er nog altijd van
ik vindt dat hij vrij goed is qua vermogen
uitlaatje en carbu aanpassen en je hebt een lekker machientje
2500 verlies maken op enkele maanden is toch wel veel!
ik rij al 2 jaar met een kfx en geniet er nog altijd van
ik vindt dat hij vrij goed is qua vermogen
uitlaatje en carbu aanpassen en je hebt een lekker machientje
-
- Quadracer
is deze dan zonder kenteken? zou ik niet doen,tegen hij dan volledig in orde is en gekeurd zit je aan zelfde prijs of hoger dan je'm nieuw koopt inclusief homologatie
4500 is voor een tweedehands een degelijke prijs maar zeker niet voor 'n nieuwe van2008
qua power ligt de z400 er goed bij, goede allrounder dus zowel onroad als offroad heeft hij mooie prestaties te bieden
4500 is voor een tweedehands een degelijke prijs maar zeker niet voor 'n nieuwe van2008
qua power ligt de z400 er goed bij, goede allrounder dus zowel onroad als offroad heeft hij mooie prestaties te bieden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
LTZ 400 voor €4500,- kan wel nieuw in krat maar dan zonder kenteken en waarschijnlijk nog een over jarig model.
hoorde dat er nog 2007 staan en heel veel 2008. Is zeer scherpe prijs als je wilt moet je daar niet zo lang over na gaan denken en bestellen en ophalen.
hoorde dat er nog 2007 staan en heel veel 2008. Is zeer scherpe prijs als je wilt moet je daar niet zo lang over na gaan denken en bestellen en ophalen.
Even ter verduidelijking, het gaat hier volgens mij om een NEDERLANDSE quad.
Als deze zonder kenteken is, zou ik dit niet doen, want dit kost nog wel aardig wat om hem op kenteken te zetten. Als belg weet ik hier niet veel van af, maar ik veronderstel wel dat in een van de volgende posts uitgelegd zal worden wat dit kost
Als deze zonder kenteken is, zou ik dit niet doen, want dit kost nog wel aardig wat om hem op kenteken te zetten. Als belg weet ik hier niet veel van af, maar ik veronderstel wel dat in een van de volgende posts uitgelegd zal worden wat dit kost
heb ze inderdaad op marktplaats zien staan. nieuw uit krat. allemaal gelen dacht ik.
je moet dan wel zorgen voor de papieren en kijken of ze een nummer hebben...
je moet dan wel zorgen voor de papieren en kijken of ze een nummer hebben...
Kan nog wel LTZ 400 2008 met COC krijgen dus zelf keuren en BPM dan is deze al omgeboud voor € 5700,- inc BTW misschien ook nog wel 2007 PB maar geef ik je het adres wel.
voor die 5700 is dat op nederlands kenteken of komt er dan nog bpm etc etc bij??
mvg
mvg
Er staat met COC en BPM en Keuren zelf doen BPM rekent de douane voor je uit en keuren kost €87,-
Het betreft dus een quad zonder kenteken echter die wel al geheel is omgebouwd is en direct naar de keuring kan.
Het betreft dus een quad zonder kenteken echter die wel al geheel is omgebouwd is en direct naar de keuring kan.
ik vind 1200 euro voor ombouwen wel duur,wat houd het precies in.... knipperlichten en tuuter of komt er nog meer bij kijken??
mvg
mvg
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Contacteer:
- stuurslottomas schreef:ik vind 1200 euro voor ombouwen wel duur,wat houd het precies in.... knipperlichten en tuuter of komt er nog meer bij kijken??
mvg
- andere verlichting voor
- achterlicht met kentekenplaatverlichting
- kentekenplaathouder
- parkeerrem (= dus andere handles)
- kilometerteller
- knipperlichten voor en achter
- claxon
- bediening voor alle genoemde zaken
- gevarenlichten + bediening
- + wat ik misschien nog vergeten ben en ... arbeidsloon
http://www.quadwise.nl
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
-
- Quadracer
parkeerrem zt er toch altijd op?verlichting word niet aangepast?!
en waar zit dat zogenaamde stuurslot bij jou dan? tis ne quad e...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Parkeerrem wist ik ook niet zekerz400_racer schreef:parkeerrem zt er toch altijd op?verlichting word niet aangepast?!
Voor de type goedkeuring (hier in Nederland) wordt een goedgekeurde koplamp geplaatst zoals bij een KQ, want de verlichting van een Z400 (de 2 koplampen) hebben dat niet.
Stuurslot zit er ZEKER bij mij op, is erop gezet. Is noodzakelijk in Nederland, zonder dat wordt hij direct AFgekeurd!
raptor 700 van 2006 zat toch ook geen teller op
is dat nu verplicht
is dat nu verplicht
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Een LTZ zit ook geen teller op, maar voor de typegoedkeuring moet het er wel opzittentomas schreef:raptor 700 van 2006 zat toch ook geen teller op
is dat nu verplicht