2009 grizzly 700fi SE
2009 grizzly 700fi SE
Na lange tijd niks meer gepost te hebben, bij dezer mijn nieuw beestje, een 2009 grizzly 700 special edition !
Ik heb hiervoor ongeveer 5-6 jaar met ne kodiak 400 rondgereden en kmoet zeggen als ge van ne kodiak komt, serieus verschil qua power, comfort enzo...
De power steering, de remmen, de power, ... alles is gewoonweg super aan deze quad. Mensen die vragen hebben fzo mogen deze altijd stellen en ik
zal trouwens zo snel mogelijk nieuwe foto's posten want deze zijn toen hij nog in de etalage bij mijnen dealer stond.
greetings
Ik heb hiervoor ongeveer 5-6 jaar met ne kodiak 400 rondgereden en kmoet zeggen als ge van ne kodiak komt, serieus verschil qua power, comfort enzo...
De power steering, de remmen, de power, ... alles is gewoonweg super aan deze quad. Mensen die vragen hebben fzo mogen deze altijd stellen en ik
zal trouwens zo snel mogelijk nieuwe foto's posten want deze zijn toen hij nog in de etalage bij mijnen dealer stond.
greetings
Laatst gewijzigd door Brechty op ma 27 okt, 2008 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- cyberdrone
- Quadracer
proper machien man, mooie kleur !
Veel succes ermee !
Veel succes ermee !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadracer
Re: 2009 grizzly 700fi SE
Prachtig mooie quad met die carbon look erin. De kleuur staat hem geweldig en ik ben er 100 % zeker van dat ger meer dan plezier genoeg aan gaat beleven
zalige kleur!!!!
echt prachtige quad!
echt prachtige quad!
Merci iedereen voor de reacties , kzal één dezer dagen eens wat nieuwe foto's uploaden.
Re:
Hier heeft hij die gehaaldBrechty schreef:Btw is er iemand die enig idee heeft hoe ik aan ricochet skidplates kan geraken voor onder men grizz?
Ik heb gelezen op extreme4x4 dat een zekere wim er is aangeraakt via coragje, maar die is al een hele tijd niet meer "aanwezig" op het forum denk ik.
Alle hulp is welkom!
info@quadfun.be
Belgium's Toughest ATV team
Hele mooie Grizzly! die kleur steekt mooi af vind ik..
Veel plezier ermee!
Groeten!
Veel plezier ermee!
Groeten!
2takt
- raptor350
- Quadracer
woow, dat is de mooiste kleuren combo dat ik ooit heb gezien op een grizzly ! dat is eens wat anders dan de standaard blauwe of groene kleur die je altijd ziet op de grizzly's
Daar zal je u goed mee kunnen uitleven
spijtig om zo'n mooi ding vuil te maken
Daar zal je u goed mee kunnen uitleven
spijtig om zo'n mooi ding vuil te maken
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Het is bijna een "pimp my quad" geval...
Ik zou ook wel zo'n kleur rood willen hebben met tribal graphics er doorheen.
Alleen hoop ik wel dat je die oerlelijke vierkante knipperlichten er af haal voor een ander model.
(of zaten die er alleen op voor de showroom? Net als die zwaailicht achter?)
Btw: waar blijven de foto's van je quad buiten de show room?
Alleen hoop ik wel dat je die oerlelijke vierkante knipperlichten er af haal voor een ander model.
Dat zijn tractor attributen...Denus schreef:Het is bijna een "pimp my quad" geval...
2takt
Ja srr nog nt veel tijd gehad kzal ze zo snel mogelijk es uploaden !